Ciekawe czy pan prezes slyszal "Whiskey In The Jar"?

1. Data: 2011-04-02 10:27:49

Temat: Ciekawe czy pan prezes slyszal "Whiskey In The Jar"?
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thin Lizzy - Whiskey In the Jar (Live 1980)
http://www.youtube.com/watch?v=0zEZriQOA2o&feature=r
elated

Whisky w słoju
Kiedy szedłem po górach Cork' a I Kerry'ego
Zobaczyłem kapitana Farrel'a liczącego pieniądze
Najpierw wycelowałem w niego pistolet a później mój rapier
I powiedziałem: Stój i oddawaj pieniądze albo pójdziesz do diabła

Breja krąży
Grzmot dla tatuśka
To jest whisky w słoju

Zabrałem mu wszystkie pieniądze i to był ładny kawał grosza
Zabrałem i zaniosłem do domu, do Molly
Ona powiedziała, że mnie kocha, że nigdy mnie nie opuści
Ale niech diabli ją wezmą, wiesz, jak mnie łatwo nabrała

Pijany i znużony poszedłem do izby Molly
Wziąłem moje pieniądze ze sobą ale nigdy nie przypuszczałbym jakie
niebezpieczeństwo mnie czeka
Po paru minutach wszedł nagle kapitan Farrel
Ja wyskoczyłem wystrzeliłem z pistoletów i zastrzeliłem go z dwururki

Niektórzy lubią łowić ryby
Inni lubią słuchać wystrzałów kul armatnich
Ja lubię spać, najbardziej w komnacie Molly
Ale teraz siedzę w więzieniu, siedzę przykuty łańcuchem do kuli

PS.Thin Lizzy planują nowy album