TEN "List z Polski".

1. Data: 2011-04-02 09:00:05

Temat: TEN "List z Polski".
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://smolensk-2010.pl/2010-10-29-list-z-polski-z-p
olskimi-napisami-do-pobrania.html
"Kanał 2 holenderskiej telewizji VPRO w programie "Tagenlicht" wyemitował
film dokumentalny pt. "List z Polski", obrazujący, w jaki sposób katastrofa
smoleńska wpisuje się w prowadzoną od setek lat imperialną politykę Rosji.
W materiale wyreżyserowanym przez Mariusza Pilisa postawiono serię
fundamentalnych pytań w kwestii tej tragedii, na które do dziś nie
odpowiedziały ani władze w Warszawie, ani w Moskwie. Dokument w bardzo
sugestywny sposób wskazuje, jak Moskwa dąży do zdominowania Europy
Środkowej i uczynienia z niej strefy swoich wpływów. Autorzy obrazu,
analizując politykę Rosji na przestrzeni ostatnich kilkuset lat,
stwierdzają, że hipoteza zamachu pod Smoleńskiem wcale nie jest "wzięta z
kapelusza"."

2. Data: 2011-04-02 09:03:22

Temat: Re: TEN "List z Polski".
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 2 Apr 2011 11:00:05 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> analizując politykę Rosji na przestrzeni ostatnich kilkuset lat,
> stwierdzają, że hipoteza zamachu pod Smoleńskiem wcale nie jest "wzięta z

Film jest w całości (List z Polski.rmvb) i w częściach na Chomiku.

3. Data: 2011-04-02 10:28:10

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

> [...]

> kapelusza"."

Film jest w całości (List z Polski.rmvb) i w częściach na Chomiku.
=================
Oglądałem. Problemem jest to, że żyjemy naprawdę w "Truman show"- i wielu
ludzi, nawet całkiem inteligentnych- nie chce tego zauważyć. To "zasada
ognia"- ludzie reagują wtedy, kiedy ich parzy. Gdyby parzyło za rok- nikt
prawie nie wiązał by skutku i przyczyny. Gdyby jeszcze wiodące media pisały,
że te bąble, zwęglenia- to występują u niektórych w skutek np wirusa- na
którego można się zaszczepić- to zapewne większość by uwierzyła...W sumie-
przykre to.
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

4. Data: 2011-04-02 10:31:46

Od: prorok <p...@t...nie.adres> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-02 11:03, Ikselka pisze:
> [...]

Może mniej przejmować się polityką?

5. Data: 2011-04-02 11:52:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 02 Apr 2011 12:31:46 +0200, prorok napisał(a):

> Może mniej przejmować się polityką?

Polityka mnie niezbyt obchodzi - obchodzi mnie to, że można tak ot, na
oczach całego świata, z Polską zrobić co się chce. Zawsze było można, nic
się nie zmieniło. Zawsze byli ludzie, którzy jak dzieci w Mikołaja, wierzą
w dobrego wujka Putina i dobrą ciocię Europę. Choć Mikołajowi spod czapki
róg złego sąsiada wygląda, a z buta kopyto - nadal wierzą, bo chcą trwac w
nieświadomości - tak im wygodniej żyć.

6. Data: 2011-04-02 18:52:31

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
> pisały, że te bąble, zwęglenia- to występują u niektórych w skutek np
> wirusa- na którego można się zaszczepić- to zapewne większość by
Czyli proponujesz taką wizję: ludzie dzielą się na śpiących, bezwiednie
grających swoje role w truman Show - i oświeconych, którzy się obudzili.

Ja proponuję inne spojrzenie.

Jest wiele rodzajów prawd, z których ludzie czynią oś swojego życia.
I jest wiele głebokości rozumienia historii.

Są trzy grupy ludzi.
Ludzie, którzy nie rozumieją historii, ale próbują normalnie żyć.
Ludzie, którzy dobrze rozumieją historię, ale mimo to próbują normalnie żyć.
I są też ludzie sztywni, którzy nie umieją normalnie życ, a ewentualna
znajomość historii też im nie pomaga.

7. Data: 2011-04-02 19:09:53

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" napisał w wiadomości grup

[...]
=======
Dobre. rzeczywiście- sporo w tym racji. No cóż- ja jestem z tej 3 grupy- bo
wiecznie brak mi wewnętrznego spokoju...

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

8. Data: 2011-04-02 19:18:35

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Brak wewnętrznego spokoju - wg Biblii to cecha osoby mającej
upodobanie do grzechu, grzesznika.

Tak jest wg tego co podaje Biblia.
Podkreślam.

--
CB

> ... ja jestem z tej 3 grupy- bo wiecznie brak mi wewnętrznego spokoju...

CZEKAM...
[OT] Google - ruch lotniczy nad Europą online
NAIWNIACTWO
Test Rorschach'a online
To się doigrał!