Re: pytanie o farbowanie włosów - ziołowe vs chemiczne

From: "ZygZag" <Z...@Z...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: pytanie o farbowanie włosów - ziołowe vs chemiczne
Date: Tue, 1 Jun 2004 19:40:05 +0200

"naomi" <a...@i...pl> napisała:

> ooo ja!!!! i to dużo :) ziołówki to najlepsze farby

:))))

[ciach - info o farbach]
dziękuję za doinformowanie :)))

> jaki kolorek chcesz sobie zrobić?

generalnie czekolada ;))) -tzn.: brąz, który w żadnym razie nie wpada w
czerwień czy rudy.. jest taki.. no brązowy i już :)

tzn.: mój naturalny kolor to taki.. hmm ciemny blond - średni brąz - coś
takiego - interesuje mnie więc przyciemnienie.

i się tak zastanawiam.. ziołowe? chemiczne?
chemiczne trzymają się dłużej - ale nie wiem, czy nie będę żałowała - ze
względu na zniszczone/przesuszone włosy?
poza tym - ostatnio (~2 mce temu) właśnie eksperymentowałam z ziołowymi - i
najzwyczejniej w świecie boję się ew. ubocznego efektu po użyciu chemicznych
;)
ziołowe odebrałam jako bdb odżywkę.. ale która farbuje wszystko, co znajdzie
się w jej zasięgu, gdy mam mokre włosy przez jakiś miesiąc- co może być dośc
uciążliwe.. no i zmywa się w tempie ekspresowym... :(

stąd mój dylemat. :(((

gdyby tak istniały farby o trwałości i łatwości obsługi chemicznych i o
dobroczynnym wpływie ziołowych..

ech... (rozmarzyłam się ;) )

--
ZygZag