pytanie o farbowanie włosów

1. Data: 2004-06-01 15:38:41

Temat: pytanie o farbowanie włosów
Od: "ZygZag" <Z...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli używałam ziołowej farby do włosów, to.. ile mam "czekać" aby ew. móc
spróbować użyć farby "normalnej"?
i w drugą stronę - ile trzeba odczekać po użyciu farby "normalnej", żeby móc
spróbować ziołowej farby?
Czy któraś z Was eksperymentowała i wie coś na ten temat?

--
ZygZag
at autograf pl

1. Data: 2004-06-01 15:53:50

Temat: Re: pytanie o farbowanie włosów
Od: "naomi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ooo ja!!!! i to dużo :) ziołówki to najlepsze farby, a więc:

po farbowaniu chemicznym odczekaj z miesiąc ( choć u mnie chwytało od razu i
to na blond rozjasnione chwycił pięknie brąż - łącznie z odrostami - kolor
był jednolity , z każdym farbowaniem pokrywa coraz bardziej)

natomiast po farbowaniu ziołowym też gdzieś miesiąc , tyle czekalam po
długotrwałym farbowaniu na ciemny brąz ( tech-food'em) na zafarbowanie
chemiczna jasny blond .

jaki kolorek chcesz sobie zrobić?

1. Data: 2004-06-01 17:40:05

Temat: Re: pytanie o farbowanie włosów - ziołowe vs chemiczne
Od: "ZygZag" <Z...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

"naomi" <a...@i...pl> napisała:

> ooo ja!!!! i to dużo :) ziołówki to najlepsze farby

:))))

[ciach - info o farbach]
dziękuję za doinformowanie :)))

> jaki kolorek chcesz sobie zrobić?

generalnie czekolada ;))) -tzn.: brąz, który w żadnym razie nie wpada w
czerwień czy rudy.. jest taki.. no brązowy i już :)

tzn.: mój naturalny kolor to taki.. hmm ciemny blond - średni brąz - coś
takiego - interesuje mnie więc przyciemnienie.

i się tak zastanawiam.. ziołowe? chemiczne?
chemiczne trzymają się dłużej - ale nie wiem, czy nie będę żałowała - ze
względu na zniszczone/przesuszone włosy?
poza tym - ostatnio (~2 mce temu) właśnie eksperymentowałam z ziołowymi - i
najzwyczejniej w świecie boję się ew. ubocznego efektu po użyciu chemicznych
;)
ziołowe odebrałam jako bdb odżywkę.. ale która farbuje wszystko, co znajdzie
się w jej zasięgu, gdy mam mokre włosy przez jakiś miesiąc- co może być dośc
uciążliwe.. no i zmywa się w tempie ekspresowym... :(

stąd mój dylemat. :(((

gdyby tak istniały farby o trwałości i łatwości obsługi chemicznych i o
dobroczynnym wpływie ziołowych..

ech... (rozmarzyłam się ;) )

--
ZygZag
at autograf pl

1. Data: 2004-06-01 18:48:08

Od: "naomi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZygZag" <Z...@Z...pl> napisał w wiadomości

to wyjdze świetny kolor, polecam Ci w takim razie farby tech-fooda, jak masz
mokre to wcale nie farbuje tylko przy użyciu szamponu kolor może sie
spłukiwać.
A ich brąz nie wpada w ruy tylko czerwonawy dletego należydodać ( no chyba
,że ktoś woli taki) czarnego.
Powodzenia!
uf jakby mi było ładnie w cemnych kolorach to juz na zawsze w mojej
łazience byłyby te farbki .......

1. Data: 2004-06-02 07:15:55

Od: "ZygZag" <Z...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

"naomi" <a...@i...pl> napisał

> to wyjdze świetny kolor, polecam Ci w takim razie farby tech-fooda, jak
masz
> mokre to wcale nie farbuje tylko przy użyciu szamponu kolor może sie
> spłukiwać.

dzięki wielkie za rady :)

hmm pewnie w takim razie spróbuję

--