Re: pytanie o nogę w gipsie

Data: 2002-06-14 08:16:33
Temat: Re: pytanie o nogę w gipsie
Od: "SkorpioGirl" <s...@n...no-spam>

Użytkownik "TomekSHL" <t...@z...polsl.gliwice.pl> napisał w wiadomości
news:aec65g$b5v$1@zeus.polsl.gliwice.pl...
> A teraz pytanko: po zdjęciu gipsu noga w kostce nadal jest opuchnięta.
> Nie boli przy lekkim stawaniu i ruszaniu nogą na boki, ale przy ucisku
> na stopę od góry lekko pobolewa.
> Czy opuchlizna po zdjęciu gipsu to normalka? i ile taki stan się
> utrzymuje?

Witam!
Jak mialam pierwszy raz zlamana noge, mialam to samo (potem mialam zlamana
druga noge to juz tak nie bylo, wiec opuchlizna to nie normalka)
Rowniez mialam skrecona noge w stawie skokowym.W gips wsadzono mnie w
czerwcu, sciagnieto pod koniec. Okazalo sie ze noga nadal spuchnieta. Wielka
gula i sina. Z powrotem do lekarza, dostalam przykaz nie chodzenia przez
tydzien, wcierania jakis masci, moczenia w czyms i gimnastykowania powoli
nogi!!! Tak wiec caly lipiec uczylam sie ponownie na niej chodzic...
Najwazniejsze zeby nie przemeczyc tej nogi!!! Opuchlizna zeszla, bol
rowniez, ale potrzeba bylo troche czasu na to.
Pozdrawiam, Skorpio- szybkiego powrotu do zdrowia dla Tej dziewczyny!