pytanie o piec kaflowy

11. Data: 2006-04-16 20:28:03

Temat: Re: pytanie o piec kaflowy
Od: Tomasz Piasecki <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

bryko wrote:

> masz 0,63m3 ceramiki i gliny, ciężar właściwy na pewno powyżej 2kg/dm3,
> więc piec ma ponad 1200 kg
Piec jest trochę pusty w środku... No ale niech to będzie 600kg, i tak
się robi problem. OK. piec zostanie tam, gdzie stoi :)

Dzięki za pomoc.

TP.

12. Data: 2006-04-17 07:11:48

Od: "Marcin P." <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Możesz coś więcej o tym powiedzieć, masz może jakieś linki ?

To jest taki sam automat jak do piecy na ekogroszek, i działa na takiej
samej zasadzie. Co jakiś czas albo w zależności od temperatury, włącza się
silnik ślimacznicy i dorzuca trochę PELLETS do kominka. O takie coś trzeba
pytać w sklepach z kominkami. Niestety jest to nowość i droga zabawka, a
kominek musi być dostosowany do ciągłej pracy, to znaczy wykonany z grubszej
odporniejszej blachy. Widziałem to na jakiś targach budowlanych.

13. Data: 2006-04-17 20:08:29

Od: "Tomek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
grubszej
> odporniejszej blachy. Widziałem to na jakiś targach budowlanych.

Mówimy o kominku ? W piecu jakoś nie bardzo to widzę

Tomek

14. Data: 2006-04-18 05:28:11

Od: "Marcin P." <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mówimy o kominku ? W piecu jakoś nie bardzo to widzę

Tak o kominku, ale zaczęło się to od piecy.

Ekspres do kawy - dziwnie smakuje..
Może tu ktos wie
Kupno mieszkania - Notariusz
SAECO - który expres?