pytanie o płyty stropowe - kto sie chociaż trochę na tym zna?

1. Data: 2002-11-19 15:31:05

Temat: pytanie o płyty stropowe - kto sie chociaż trochę na tym zna?
Od: "Darek" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Moj "kochany" developer wprowadził zmianę dotyczącą rodzaju płyt na strop w
moim szeregowcu;
Mianowicie - zamiast zwykłego stropu z płyt żelbetowych chce zastosować
płyty (filigranowe - tak to sie chyba nazywa) produkowane przez Prefabet
Białe Błota pod Bydgoszczą, symbol SP20 Spirol (ma to mieć postać monolitu
przyciętego "na wymiar") .

Czy ktoś mógłby mi przyblizyć w skrócie ten temat i powiedzieć czy taka
zamiana jest dla mnie korzystna czy jest to typowa zagrywka na oszczędność
kosztów ?

Byłbym serdecznie zobowiązany za jakąkolwiek pomoc i komentarz.

Dzięki z góry

D.

1. Data: 2002-11-25 18:54:58

Od: "andyko" <andyko@_nospam_.polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darek" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kosztów ?
>
> Byłbym serdecznie zobowiązany za jakąkolwiek pomoc i komentarz.

wlasciwie "filigran" - to tez strop zelbetowy wylewany czesciowo na
budowie- tylko rzeczone plyty "filigran" stanowia jakby szalunek.
W sumie chyba lepiej niz normalne płyty bo nie klawiszuje- to dobre,
nowoczesne rozwiazanie. Uzytkowo nie powinno byc roznicy- a jesli obrys jest
skomplikowany to duze ulatwienie wykonawcze...
zagladnij na http://pw-comfort.com.pl/filigran.html
arch. Andrzej Koczewski

Rynek Wtórny czy Pierwotny? oto jest pytanie
domowy budżet - program
uwaga na MIREX (W-wa)!
Firma LEIBHERR i lodówki
hurtownia budowlana Wawa