pytanie o pralkę

1. Data: 2006-09-11 08:34:06

Temat: pytanie o pralkę
Od: mirko <mrewak@gmail[.wytnij_to].com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Planuje zakupić pralkę i myślę o Electroluksie 1016 lub 1026. Jednak
zależy mi na funkcji prania czasami małej ilości ubrań (funkcja pół
wsadu). W opisie funkcji nic o tym nie piszą, więc chyba ta pralka nie
ma. Jeżeli tak jest, że zawsze trzeba prać pełen wsad to pomyślę chyba o
innej pralce, tylko jakiej? Cena do ok 1400 zl. (ładowana od góry).
Z góry dziękiję za odpowiedzi.

mirko

2. Data: 2006-09-11 13:21:49

Temat: Re: pytanie o pralkę
Od: "Adi Cherryson" <g...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ma. Jeżeli tak jest, że zawsze trzeba prać pełen wsad to pomyślę chyba o
> innej pralce, tylko jakiej? Cena do ok 1400 zl. (ładowana od góry).

Witam

To nie jest potrzebne ponieważ prawie wszystkie pralki mają automatykę
wagową - tzn jak włożysz połowę wsadu to zużyje połowę mniej wody i prądu.
Przynajmnie tak jest w mojej pralce Bosch za 1200 Pln

pozdro Grzes

3. Data: 2006-09-11 14:15:07

Od: mirko <mrewak@gmail[.wytnij_to].com> szukaj wiadomości tego autora

Adi Cherryson wrote:
> To nie jest potrzebne ponieważ prawie wszystkie pralki mają automatykę
> wagową - tzn jak włożysz połowę wsadu to zużyje połowę mniej wody i prądu.
> Przynajmnie tak jest w mojej pralce Bosch za 1200 Pln

OK. Dzięki za odpowiedź! Właśnie zdziwiłem się, bo dla starych modeli
coś takiego pisali a w nowych nie widziałem, żeby tym sie chwalili. Ale
jak widać to już jest norma.

pozdrowienia,
mirko

rysa na PCV
kanapa i kaloryfer
wyprzedaz mebli ogrodowych/tarasowych - gdzie? Kraków
Pralka z konkretnymi wymaganiami - która posiada takie mozliwości?
karnisz do szerokiego okna