pytanie o proporcje zuzycia wody ciepla:zimna

1. Data: 2007-09-27 13:36:23

Temat: pytanie o proporcje zuzycia wody ciepla:zimna
Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

pytanie do osób korzystających z dwóch rodzajów wody: CIEPŁEJ i ZIMNEJ
[czyli np. w spółdzielniach, w blokach - nie do osób, które dostają zimną
wodę i same podgrzewają]

czy możecie określić w jakim stosunku zużywacie te 'dwie' wody?
jaki jest stosunek zużytych metrów ciepłej do zimnej? np. rocznie, albo od
odczytu do odczytu?

przykłady:
zużyto na każdy 1 metr wody ciepłej 4 metry zimnej
zużycie ciepłej 18metrów sześć - zimnej 57metrów sześciennych
zużywam zimna1:8ciepła

za wszelkie wskazania z góry dziękuję.

(interesują mnie tylko proporcje, nie musicie podawać konkretnej liczby
metrów ani ilości osób w rodzinie)

2. Data: 2007-09-27 14:38:41

Temat: Re: pytanie o proporcje zuzycia wody ciepla:zimna
Od: BoDro <b...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad N.S. wrote:

> (interesują mnie tylko proporcje, nie musicie podawać konkretnej liczby
> metrów ani ilości osób w rodzinie)

w metrach prościej:
zimna - 80
ciepła - 110

--
Bogdan

3. Data: 2007-09-27 16:13:22

Od: "Staszek.Nurek" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

badałem właśnie kolejne szambo czwartek, 27 września 2007 15:36 gdy

zimna - 120
ciepła - 105

--
---------
Staszek.Nurek

4. Data: 2007-09-27 19:34:10

Od: ".pomidoreq." <p...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

u mnie
1 ciepla
3-4 zimna
ale wode ciepla mialem najdroza w miescie.
Teraz juz nie mieszkam na tym osiedlu.
--
Artur

5. Data: 2007-09-27 21:27:01

Od: Wojciech Skrzypinski <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Konrad N.S. pisze:

> czy możecie określić w jakim stosunku zużywacie te 'dwie' wody?
> jaki jest stosunek zużytych metrów ciepłej do zimnej? np. rocznie, albo
> od odczytu do odczytu?

U mnie C/Z = 1/2 (kiedys bylo rowno 2/3, nie wiem czemu sie zmniejszylo)

Pozdrawiam,
Wojtek

6. Data: 2007-09-27 21:53:16

Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Wrz, 15:36, "Konrad N.S." <n...@o...pl> wrote:

> przykłady:
> zużyto na każdy 1 metr wody ciepłej 4 metry zimnej
> zużycie ciepłej 18metrów sześć - zimnej 57metrów sześciennych
> zużywam zimna1:8ciepła

U mnie zawsze zuzycie wody cieplej bylo znacznie wieksze od zuzycia
wody zimnej.
Nie mam teraz dostepu do rozliczen, wiec nie podam konkretnych
wartosci.

Pozdrawiam
Rafal

7. Data: 2007-10-02 15:48:53

Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 27 Sep 2007 15:36:23 +0200, "Konrad N.S." <n...@o...pl> wrote:

>pytanie do osób korzystających z dwóch rodzajów wody: CIEPŁEJ i ZIMNEJ
>[czyli np. w spółdzielniach, w blokach - nie do osób, które dostają zimną
>wodę i same podgrzewają]

U mnie C = 0,95 * Z.
--
- Maciej Kulawik ----------------
- m...@p...pl --------------

8. Data: 2007-10-05 12:47:20

Od: Poldekk <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Konrad N.S." wrote:

> [...]
>
> czy możecie określić w jakim stosunku zużywacie te 'dwie' wody?
> jaki jest stosunek zużytych metrów ciepłej do zimnej? np. rocznie, albo od

U mnie jest prawie dokładnie fifty fifty.

9. Data: 2007-10-05 13:25:48

Od: robercikus <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad N.S. pisze:
> [...]
>
> za wszelkie wskazania z góry dziękuję.
>
> (interesują mnie tylko proporcje, nie musicie podawać konkretnej liczby

u mnie też fifty-fifty. Tak było, kiedy zużycie było 10m3/mc i teraz,
kiedy jest 22 m3/mc - liczone w sumie.
pozdr.
robercikus

10. Data: 2007-10-05 14:51:35

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Nie masz szansy na porównanie, bo wychodzi to BARDZO różnie.
JaC

-----

Ścianka z płyt kg, koszt
Suszenie piwnicy