pytanie o soczewki kontaktowe

1. Data: 2002-09-02 18:30:48

Temat: pytanie o soczewki kontaktowe
Od: "Arkadix" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ;

Przymierzam sie do noszenia soczewek kontaktowych. Bylem u okulisty, dobral
mi soczewki, dostalem dwie darmowe soczewki firmy Johnson+Johnson wraz z
instrukcja obslugi.
W instrukcji napisano:
" W rzadkich przypadkach u osob noszacych soczewki kontaktowe moga sie
rozwinac choroby oczu, w tym owrzodzenie rogowki , ktore moga doprowadzic do
utraty wzroku."
Troche sie wystraszylem. Czy rzeczywiscie noszenie soczewek moze byc az
takim zagrozeniem dla oczu ?

Arek

2. Data: 2002-09-02 18:43:01

Temat: Re: pytanie o soczewki kontaktowe
Od: "Katja_C" <k...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejeczka
noszę szkła kontaktówe od 3 lat i jestem b. zadowolona. A jeśli chodzi o
owrzodzenie rogówki itp to jest to możliwe rzeczywiście jak nie chodzi się
regularnie do okulisty i nie bada sie oczu. Wiem bo mi okulistka mowila ;)
Poza tym powinno się raz na miesiąc na parę dni nie nosić soczewek i
stosować wtedy żel nawilżający do oczu Corneregel. Nie jestem lekarzem, ale
mi tak oklustka kazała i się nie skarżę :)
Pozdrowionka
Katka

3. Data: 2002-09-03 05:26:50

Od: "budowa-2" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja kontakty nosiłem od marca 1986 roku do lutego 2001 poza spaniem bez przerwy. Nic
sie nie działo.
Od lutego 2001 jestem po "laserze". Zmniejszyli mi z "-9" do około "0" Nic się nie
dzieje.

mat

4. Data: 2002-09-03 09:36:32

Od: "Perfekcja" <p...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "budowa-2" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
przerwy. Nic sie nie działo.
> Od lutego 2001 jestem po "laserze". Zmniejszyli mi z "-9" do około "0" Nic

Witam,
czy mógłbyś podać na namiary gdzie dokonują tego typu zabiegów i ile to
kosztuje.
Dziękuję i pozdrawiam.
Pat.

5. Data: 2002-09-03 11:21:57

Od: "budowa-2" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy mógłbyś podać na namiary gdzie dokonują tego typu zabiegów i ile to
> kosztuje.
> Dziękuję i pozdrawiam.
> Pat.

Robiłem w panstwowym szpitalu w Katowicach i nic nie placilem. A prywatnie to robia
teraz juz chyba
"wszedzie", ale nie wiem ile kosztuje.

6. Data: 2002-09-03 11:31:45

Od: "Perfekcja" <p...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Robiłem w panstwowym szpitalu w Katowicach i nic nie placilem. A prywatnie
to robia teraz juz chyba
> "wszedzie", ale nie wiem ile kosztuje.

ok, dziękuję ci bardzo.
Pat.

7. Data: 2002-09-03 13:17:35

Od: "Corrina" <c...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak zalatwiales robienie tego za panstwowe pieniadze? Jakie papiery
zalatwiales?
Corrina

8. Data: 2002-09-03 13:19:56

Od: "Corrina" <c...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez nosze soczewki i najwazniejsze jest to zeby nie przesadzac i sluchac
sie oczu, bo jesli pieka i sa zmeczone to soczewki trzba zdjac. Ja osobiscie
wole od Johnsonow Baush&Lomb, bo Johnsony sa jakies takie wieksze i troche
mi sie na oku ruszaly, a Baushe zawsze byly idealne. I jak sie bedzie
pamietac o zasadach korzytania z soczewek to wszystko powinno byc dobrze.
Corrina

9. Data: 2002-09-03 14:52:35

Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Corrina" <c...@l...pl> napisał w wiadomości
> A jak zalatwiales robienie tego za panstwowe pieniadze? Jakie papiery
> zalatwiales?

Tradycyjnie juz polecam
http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz/?x=ulubione/in
dex.php

a co do papierow - najlepszy jest telefon do szpitala - tam ci powiedza
jakie papiery beda wymagane, bo akurat masz szczescie nalezec do tej, a nie
innej chorej kasy

Pozdro

Maseł

--
www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel
ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962

Psycholigiczno-stomatolo giczny (dlugie)
fosamax
Astma i antykoncepcja
Cataflam
... i już po ekstrakcji ósemki