Re: pytanie o ubezpieczenie w UE

Data: 2004-08-16 18:09:08
Temat: Re: pytanie o ubezpieczenie w UE
Od: Voytek <d...@o...pl>

On Mon, 16 Aug 2004 10:51:13 +0200, Dunia
<d...@n...o2.pl> wrote:

>Siedzisz pare miesiecy w UK i masz problemy z angielskim ?

niby z czego to wnioskujesz?

>To, o co pytasz

ja o nic nie pytam - rozpoczalem moja wypowiedz pytaniem - ale bylo to
pytanie-zart...

> mozna w 5 sek znalezc w googlach: zeby leczyc sie w
>krajach UE potrzebujesz formularza E111.

jak to sie ma do leczenia w UK? nijak - bo wlasnie opisalem jak
wygladal moj kontakt z tutejsza sluzba zdrowia - nie? nikt mnie nie
pytal o zadne formularze!

>Tu szczegoly:
>http://tinylink.com/?Wov49EyJAH
>
>A to, ze nie spyszales nigdy o Department of Health ani o National
>Health Service... coz, tylko potwierdza opinie o wiekszosci emigrantow.

wez sie wyluzuj, przeczytaj jeszcze raz, zastanow sie i przyjdz jak
bedziesz gotowa przeprosic...