pytanie o wage....

1. Data: 2004-07-18 10:23:39

Temat: pytanie o wage....
Od: "Jarek" <T...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam drogie panie :)

Chcialem zapytac, bo ostatnio mialem spor z dziewczyna :D (ale byly to bardziej
zarty) czy waga okolo 61 kilo na wzrost 170 to za duzo czy raczej ok ?

Pozdrawiam :)

jaroo

1. Data: 2004-07-18 10:38:48

Temat: Re: pytanie o wage....
Od: "iska" <i...@s...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek" <T...@o...pl> wrote in message
> Witam drogie panie :)
>
> Chcialem zapytac, bo ostatnio mialem spor z dziewczyna :D (ale byly to
bardziej
> zarty) czy waga okolo 61 kilo na wzrost 170 to za duzo czy raczej ok ?

Jaka plec, jaki wiek?
http://www.dieta.pl/
pozdrawiam
iska

1. Data: 2004-07-18 10:47:23

Od: "jarek" <T...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaka plec, jaki wiek?

heh no tak nie napisalem :)
plec - piekna kobieta :>,
a wiek 21 latek.

Pozdrawiam

jaroo

1. Data: 2004-07-18 10:59:52

Od: "Vika" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek" <T...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
bardziej
> zarty) czy waga okolo 61 kilo na wzrost 170 to za duzo czy raczej ok ?

i wiek jest wazny owszem
bo plec jak sie domyslam zenska ;)
a poza tym, to sie nie da tak okreslic jednoznacznie (najwazniejsze czy jej
jest z tym dobrze)
ja waze 61 (ostatnio weszlam w ikei na wagie i to mi wlasnie pokazala -
zgroza ;)))) i nosze rozmiar 38 - chuda to napewno nie jestem ;))) - mam 170
wzrostu
ale mam kolezanke ktora tez wazy 61, ma 170 wzrostu i nosi 36 - jest
szczuplutenka
wiec to zalezy duzo od kosca - czyli budowy szkieletu

pozdrawiam,
Vika

1. Data: 2004-07-18 11:15:52

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iska" <i...@s...zbedne.pl> napisał w wiadomości
.
> "Jarek" <T...@o...pl> wrote in message

> bardziej
>
> Jaka plec, jaki wiek?
> http://www.dieta.pl/
> pozdrawiam
> iska

Co do płci, to prawdopodobnie chodziło o dziewczynę. W internecie można
obliczyć swój indeks BMI (ang. Body Mass Index), wystarczy trochę poszukać.
Ja zrobiłam to za Ciebie i z obliczeń wynika, że jest to wprost idealna
waga.

BMI wynosi: 21.107266435986162 kg/m2

Wartości prawidłowe - BMI: 20-2

Nadwaga - BMI: 25-30

Otyłość - BMI: powyżej 30

http://blubit.com.pl/science/22/bmi.htm

Ligeia

1. Data: 2004-07-18 11:19:55

Od: "jarek" <T...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szczuplutenka
> wiec to zalezy duzo od kosca - czyli budowy szkieletu

hmmm a wiec nie moge jej robic smiesznych aluzji :P jak ona nazywa mnie
chudzielec :) (chodzi mi z jarcji nie wygladu ale wagi) ??? Bo moim zdaniem 61
brzmi na troche na duzo...Ja z kolei tez mam 21 lat, a wazne 65 kg przy 177 cm
wrozstu ...:/ (Moim zdaniem to za malo a waszym ? przy takim wzroscie ile
pownienem wazyc ?)w sumie to chce dojsc do 70 kg ale mam stasznie szybka
przemiane mateerii...sluchajcie ja jem czasem 3 obiady dziennie :) i jem w
sumie caly dzien, nawet o 3 w nocy :P .No wiec jem jem i jem i pewnie nic by to
nie dalo, wiec chodze na silownie i w sumie troche przytylem :) i to tzn
zaczylenalem od 55 :) a teraz mam 65. No ale to trwa juz doscy dlugo od 3 kl.
sredniej.
No i troche zmienilem jadlodspis bo djeta tego nie mozna nazwac :D , tzn dalej
podstawa to miesko :) ale do tego jeszcze ryz, jajka, jogurty, mleko z platkami
(pycha!!!), no i kasza.

Pozdarwiam :)

jaroo

1. Data: 2004-07-18 11:25:19

Od: "jarek" <T...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> BMI wynosi: 21.107266435986162 kg/m2
>
>      Wartości prawidłowe - BMI: 20-2
>
>      Nadwaga - BMI:  25-30
>
>      Otyłość - BMI:  powyżej 30
>

> http://blubit.com.pl/science/22/bmi.htm

Ojej wielkie dzieki :D

PS: a dla mezczyz tez mozna tym policzyc :> ?

Pozdarwiam

jaroo

1. Data: 2004-07-18 11:35:12

Od: "iska" <i...@s...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

?

> [...]
poszukać.
> Ja zrobiłam to za Ciebie i z obliczeń wynika, że jest to wprost idealna

Podaje za dieta.pl :D
Przeciętna waga dla kobiety w wieku 21 lat przy wzroście 170 cm:
63 - 61 kg
+/- 5 kg
(zależne od budowy ciała)
Twoja waga 61 kg jest prawidłowa!
BMI: 21,11

Pozdrawiam
iska

--
"Uroda jest dodatkiem. Tak jak papier, w ktory opakowuje sie upominek, nie
jest upominkiem."

1. Data: 2004-07-18 11:40:27

Od: "iska" <i...@s...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

"jarek" <T...@o...pl> wrote in message

> [...]
ile
> pownienem wazyc ?)w sumie to chce dojsc do 70 kg

Przeciętna waga dla mężczyzny w wieku 21 lat przy wzroście 177 cm:
71 - 68 kg
+/- 5 kg
(zależne od budowy ciała)
Masz niedowagę ok. 1 kg!
BMI: 20,75

Ale jak pisala Vika, duzo zalezy od budowy. Ja mam 157 cm, waze 56 kg, w
porywach do 58 ale nikt mi nie wierzy ze AZ tyle :D (Tylko maz jak mnie
podnosi). Kosci mam super mocne ;DD

iska

1. Data: 2004-07-18 14:22:38

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

(...)

Niedowaga okolo 7kg :(
Wedlug tej stronki co oblicza...
Kurcze nie moge przytyc! :(
Wiek: 19
Wzrost: 188
Waga 65 :)

Tyle lat z niedowaga zyje :)

--
Pozdr. Hektor

[polecam] solarium wroclaw
kremik na dzien dla mlodej skory
Chlor i wyżarte plamy na czarnych spodniach
Z myślą o zębach- co jeść, co nie jeść
[SPAM] Bielizna do kupienia