Re: pytanie odnośnie przedrostków kalorii

From: "darnok" <d...@a...spam.ch>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: pytanie odnośnie przedrostków kalorii
Date: Fri, 28 Apr 2006 16:04:52 +0200

In news:e2t3b6$97q$1@news.onet.pl, *Maciek* wrote:
> Zakupiłem niedawno stepper z licznikiem
> Na liczniku naniesiony jest napis "cal" i moje pytanie czy ten licznik
> oblicza cal czy kcal ?
> wg licznika 1 cal przypada na około 11kroków

Jesli bylyby to CAL, to zeby spalic 1000cal, czyli 1kcal trzeba by wykonac
znow 11000 krokow.Gdyby to byl spacer po plasikm, to przy ok 0,5m kroku
byloby to 5500m! 2kcal to ma tictac i on mialby wystarczyc na 11km spacerek
!

No to zalozmy ze sa to KCAL:
Zeby spalic 1000kcal trzeba wykonac 11000 krokow. Byloby wiec 5,5m. Tu juz
blizej prawdy.

Wniosek moj jest taki. Sa ta raczej KCAL, ale szacunek jest mocno zgrubny,
bo 5km spacerek to jest mniej niz 1000kcal na pewno.

--
darnok