pytanie odnośnie przedrostków kalorii

1. Data: 2006-04-28 13:00:53

Temat: pytanie odnośnie przedrostków kalorii
Od: "Maciek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

WItam
Zakupiłem niedawno stepper z licznikiem
Na liczniku naniesiony jest napis "cal" i moje pytanie czy ten licznik
oblicza cal czy kcal ?
wg licznika 1 cal przypada na około 11kroków

Pozdrawiam
Mac

2. Data: 2006-04-28 14:04:52

Temat: Re: pytanie odnośnie przedrostków kalorii
Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

In news:e2t3b6$97q$1@news.onet.pl, *Maciek* wrote:
> Zakupiłem niedawno stepper z licznikiem
> Na liczniku naniesiony jest napis "cal" i moje pytanie czy ten licznik
> oblicza cal czy kcal ?
> wg licznika 1 cal przypada na około 11kroków

Jesli bylyby to CAL, to zeby spalic 1000cal, czyli 1kcal trzeba by wykonac
znow 11000 krokow.Gdyby to byl spacer po plasikm, to przy ok 0,5m kroku
byloby to 5500m! 2kcal to ma tictac i on mialby wystarczyc na 11km spacerek
!

No to zalozmy ze sa to KCAL:
Zeby spalic 1000kcal trzeba wykonac 11000 krokow. Byloby wiec 5,5m. Tu juz
blizej prawdy.

Wniosek moj jest taki. Sa ta raczej KCAL, ale szacunek jest mocno zgrubny,
bo 5km spacerek to jest mniej niz 1000kcal na pewno.

--
darnok

3. Data: 2006-04-28 14:06:00

Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

byloby to 5500m! 2kcal to ma tictac i on mialby wystarczyc na 11km spacerek

Zeby spalic 1000kcal trzeba wykonac 11000 krokow. Byloby wiec 5,5km. Tu juz
blizej prawdy.

Wniosek moj jest taki. Sa ta raczej KCAL, ale szacunek jest mocno zgrubny,
bo 5km spacerek to jest sporo mniej niz 1000kcal na pewno.

--
darnok

4. Data: 2006-04-28 15:09:07

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

darnok pisze:

> Wniosek moj jest taki. Sa ta raczej KCAL, ale szacunek jest mocno zgrubny,
> bo 5km spacerek to jest sporo mniej niz 1000kcal na pewno.

Owszem, ale steper symuluje nie tyle spacerek, co wchodzenie po schodach :)

5. Data: 2006-05-01 19:31:18

Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:e2tb49$k7g$1@inews.gazeta.pl...

> Owszem, ale steper symuluje nie tyle spacerek, co wchodzenie po schodach
:)

Z plecakiem czy bez? :)

Somatotropina
Jedzenie to straszna pokusa!!!