Czy jestem anorektyczką?

1. Data: 2006-04-27 10:01:57

Temat: Czy jestem anorektyczką?
Od: "marta" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie! wydaje mi się, że mam problem ze sobą. Dokładnie tak to mogę
powiedzieć. Jestem fajną i miła, sympatyczną dziewczyną, do tego napradwę
szczypłą. Wszyscy mi to mówią a ja wmawiam sobie,że i tak jestem za gruba.
Uprawiam regularnie sport, chodzę na basen itd. Jem mało i dużo rzeczy sobie
odmawaim. Jest już mi z tym źle i niewiem co robić! Czy jestem normalna? Czy
to choroba? POMOCY!!