anoreksja

1. Data: 2006-04-27 08:37:04

Temat: anoreksja
Od: "nika" <n...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

anoreksja jest problemem mlodych dziewczyn/przeciez kochanego ciala nigdy za
duzo pulchne dziewczyny czasami sa sympatyczniejsze od chudych i nadetych foczek

2. Data: 2006-04-27 08:51:57

Temat: Re: anoreksja
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

nika pisze:

> anoreksja jest problemem mlodych dziewczyn/przeciez kochanego ciala nigdy za
> duzo pulchne dziewczyny czasami sa sympatyczniejsze od chudych i nadetych foczek

Nudzi Wam sie na zajeciach, Niko, Malwino, Ewelino, Lidko, Kamilo i
Aniu? Nie jest wielka tajemnica, ze uzywacie w tej chwili lacza
Pomorskiej Akademii Pedagogicznej w Slupsku.

3. Data: 2006-04-27 09:47:40

Od: Are <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński napisał(a):

> Nudzi Wam sie na zajeciach, Niko, Malwino, Ewelino, Lidko, Kamilo i
> Aniu? Nie jest wielka tajemnica, ze uzywacie w tej chwili lacza
> Pomorskiej Akademii Pedagogicznej w Slupsku.

Po prostu maja pewnie pracowanie komputerowa z ktorej moga korzystac.

4. Data: 2006-04-27 09:58:01

Od: "Marta" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Racja, że anoreksja jest problemem, ale nie zgodzę się, że kochanego ciała
nigdy dość. Dziewczyny dbajcie o siebie!
Pozdrawiam!:)

5. Data: 2006-04-27 10:14:09

Od: Monika <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 27-04-2006 o 11:58:01 Marta <d...@o...pl> napisał:

> nigdy dość. Dziewczyny dbajcie o siebie!
> Pozdrawiam!:)

A dlaczego TYLKO dziewczyny?!?!?!

- Monika

6. Data: 2006-04-30 16:20:49

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 27 Apr 2006 10:37:04 +0200, nika napisał(a):

> anoreksja jest problemem mlodych dziewczyn/przeciez kochanego ciala nigdy za
> duzo pulchne dziewczyny czasami sa sympatyczniejsze od chudych i nadetych foczek

W życiu. Pulchne są wredne i nienawidzą tych zgrabnych.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

7. Data: 2006-06-02 19:07:31

Od: "Manio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W życiu. Pulchne są wredne i nienawidzą tych zgrabnych.

Ja sie z tym nie zgodze, Slodycze bardzo pozytywnie wplywaja na stan umyslu,
tj. pogodny nastroj oraz dobry humor a co za tym idzie sa znacznie milsze
dla otoczenia.
Natomiast osoby ktore zadreczaja sie zbyt ostra dieta nie sadze aby czuly
sie w pelni komfortowo, to jest tak jak kogos glowa boli to raczej nie ma on
nastroju do zartow i czesto bywa nerwowy.
I znacznie czesciej spotyka sie pulchna osobe ktora jest sympatyczna (czasem
wrecz bardzo), natomiast te bardzo chude sa nieraz bardzo wredne. Ale wcale
nie twierdze ze dotyczy to wszystkich przypadkow bo tak napewno nie jest i
poza tym to tylko moje skromne zdanie.

diety to koszmar!!!!!!!!!!
odchudzanie-katorga
dlaczego w polsce tak dużo młodych dziewcząt odchudzając się wpada w anoreksję
Czy ryż, kasza i makarony tuczą?
sen po jedzeniu