sen po jedzeniu

1. Data: 2006-04-26 21:09:26

Temat: sen po jedzeniu
Od: "Tomek" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy godzinny sen zaraz po obiedzie, ma jakiś wpływ na tycie? czy jest
to może bez znaczenia dla organizmu,

Pozdrawiam
Tomek

2. Data: 2006-04-26 21:31:17

Temat: Re: sen po jedzeniu
Od: Are <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek napisał(a):
> czy godzinny sen zaraz po obiedzie, ma jakiś wpływ na tycie? czy jest
> to może bez znaczenia dla organizmu,

Ma, bo to nie tak powinno byc. Po jedzeniu nie nalzy odpoczywac,
tylko normalnie kontynuowac czynnosci dzienne.

Zreszta sam fakt ze komus sie chce spac po jedzeniu jest niezbyt
dobry. Po posilku powinno sie odczuwac przyplyw energii a nie
oslabienie. Jesli odczuwa sie zmeczenie, to znaczy ze obiad byl
widocznie zle skomponowany. Pewnie jecie ziemniaki z miesiem? Samo
takie polaczenie powoduje, ze obiadek jest niezdrowy. Sprobujcie
nie jest miesa z ziemniakami na raz, np wykluczajac mieso w 4 dni
na tydzien. Juz po pierwszym obiadku bez takiego polaczenia roznica
powinna byc widoczna. Inny powod moze byc taki, ze sie zwyczajnie
przejadacie: jecie wiecej niz na raz sie powinno i cala sila
organizmu idzie na trawienie - stad oslabienie. Dobrze bedzie tez
calkowicie zrezygnowac z deserow: wszystkie sa ciezkostrawne i
odbieraja sily.

May the tasty food by with you ;-)

3. Data: 2006-04-27 07:04:21

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Are" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> organizmu idzie na trawienie - stad oslabienie. Dobrze bedzie tez
> calkowicie zrezygnowac z deserow: wszystkie sa ciezkostrawne i

Jem 365 dni w roku mięso z ziemniakami i jarzynami plus deser - ciężko
strawną wysokotłuszczową śmietanę (sic!!!), nie wiem co to osłabienie, nigdy
nie chodzę spać po obiedzie. Mam ogromny przypływ energii.
Powinieneś zaznaczyć, że Ty masz takie objawy, a nie, że mięso z ziemniakami
plus deser szkodzi w sensie osłabienia organizmu wszystkim. Nie zapominaj o
indywidualiźmie.
Pozdrawiam Jurek M.

4. Data: 2006-04-27 10:14:13

Od: Are <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl napisał(a):

> Powinieneś zaznaczyć, że Ty masz takie objawy, a nie, że mięso z ziemniakami
> plus deser szkodzi w sensie osłabienia organizmu wszystkim. Nie zapominaj o
> indywidualiźmie.

Nie masz racji. Dobrze ze zaznaczyles ze to Ty masz takie objawy, bo
jeszcze ktos by pomylal, ze jestes na zdrowej diecie.

Miesa z ziemniakami nie nazlezy jesc, kropka. Kazdy lekarz to powie.

5. Data: 2006-04-27 13:12:24

Od: "TRYBCIA" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MASZ RACJE

6. Data: 2006-04-28 19:38:15

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie masz racji. Dobrze ze zaznaczyles ze to Ty masz takie objawy, bo
> jeszcze ktos by pomylal, ze jestes na zdrowej diecie.
>
> Miesa z ziemniakami nie nazlezy jesc, kropka. Kazdy lekarz to powie.

I pewnie jeszcze powiesz, że w szpitalu nigdy nie dają mięsa razem z
ziemniakami?

Krystyna

7. Data: 2006-04-28 19:40:16

Od: Are <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* napisał(a):

> I pewnie jeszcze powiesz, że w szpitalu nigdy nie dają mięsa razem z
> ziemniakami?

Pomysl troche. Zarcie w szpitalach to smieci, juz nie od dzis
krąża o tym cale legendy.

8. Data: 2006-04-28 20:45:50

Od: "Mariusz Wolek" <m...@l...pl.niespamuj> szukaj wiadomości tego autora

> Pomysl troche. Zarcie w szpitalach to smieci, juz nie od dzis
> krąża o tym cale legendy.

A moze jakies fakty w miejsce legend?

MaW

9. Data: 2006-04-28 21:01:50

Od: Are <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz napisał(a):

> A moze jakies fakty w miejsce legend?

A moze sprobujesz zrozumiec moj post?

10. Data: 2006-05-22 07:14:47

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Wolek" <m...@l...pl.niespamuj> napisał w
wiadomości news:e2tutu$qh$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Are" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> A moze jakies fakty w miejsce legend?
> MaW

OK
Na otopedii w szpitalu (kiedy odwiedzałem chorego) 2 x w tyg. była zupa
szczawiowa. Jakoś mi to nie pasuje. Jeść coś takiego podczas walki
organizmu o odbudowę kości? Ale może nie mam racji.
Może się nie znam. - Ktoś wytłumaczy?
Pozdr.
jangr

rabka