kawa a odchudzanie

1. Data: 2006-04-25 13:42:45

Temat: kawa a odchudzanie
Od: "a" <2...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

To prawda ze jak sie pije duzo kawy to mozna szybciej schudnac?No wlasnie
kawa zabiera troche tkanki tluszczowej .Wiec powinno sie schudnac.Jak to
jest?

2. Data: 2006-04-25 14:23:59

Temat: Re: kawa a odchudzanie
Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a" <2...@h...com> napisał w wiadomości
> To prawda ze jak sie pije duzo kawy to mozna szybciej schudnac?No wlasnie
> kawa zabiera troche tkanki tluszczowej .Wiec powinno sie schudnac.Jak to
> jest?

Nie prawda, kawa nic nie daje jako środek na schudnięcie. Gdyby coś dawała,
to bym była chuda jak szkielet. Jest za to wykorzystywana przez niektórych
podczas odchudzania - to znaczy jej wpływ na podniesienie ciśnienia. Z
różnym skutkiem podczas ćwiczeń, a jeszcze chętniej z dodatkiem pewnych
"innych środków".

Samo picie kawy nic nie daje, a picie dużej ilości kawy wypłukuje z
organizmu witaminy i mikroelementy, oraz może być przyczyną innych zaburzeń
w organizmie. Wszystko z umiarem i rozumem.

Pozdrawiam,
Akulka

3. Data: 2006-04-25 14:56:44

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Akulka <s...@g...pl> napisał(a):

> [...]

> organizmu witaminy i mikroelementy, oraz może być przyczyną innych zaburzeń
> w organizmie. Wszystko z umiarem i rozumem.

Hmmm...picie kawy ma swoje plusy i minusy... Wazne jest tez np. ile jej
pijemy, kiedy i jak typ kawy pijemy oraz jak ja przyrzadzamy( sic !!)

Najlepsza jest kawa zaparzana w aparacie wyposazonym w filtr.
Najgorsza, to kawa rozpuszcalna. Picie bezkofeinowej, nie bardzo ma sens.

Picie kawy z cukrem, powoduje tycie, bowiem przyspiesza metabolizowanie
glukozy do tluszczu, ale juz np. nieprzesadne picie kawy
z mlekiem lub smietanka 2%, moze byc elementem wspomagajcym kuracje odchudzajaca.

Kawa zawiera wiele zwiazkow ktore sa antyoksydantami oraz takich, ktore
wplywaja pozytywnie bo ochronnie na tkanke watroby i na eliminacje zolci.

O kawie i jej wplywie na zdrowie, mozna pisac bardzo wiele...

Uwaza sie, ze kawe mozna zaliczyc do tzw. zywnosci funkcjonalnej.

Ach, jeszcze jedno, a mianowicie, dlugoletnie badania sugeruja, ze picie kawy
moze zapobiegac zachorowaniu na cukrzyce II. Oczywiscie w pewnym zakresie, ale
taka korelacje sie zauwaza.

Jeff

4. Data: 2006-04-25 15:10:12

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Jeff" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
>picie kawy
> z mlekiem lub smietanka 2%, moze byc elementem wspomagajcym kuracje
odchudzajaca.

A na jakiej podstawie tak twierdzisz? U mnie tego dobroczynnego wpływu nie
zauważono. Nie normalna jakaś jestem czy co?

> O kawie i jej wplywie na zdrowie, mozna pisac bardzo wiele...

Fakt. Dlatego mówię o umiarze. W mniejszej ilości wpływa na organizm
pozytywnie, w większej negatywnie.

Pozdrawiam,
Akulka

5. Data: 2006-04-25 15:36:02

Od: "Madzia K." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Akulka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik " Jeff" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> odchudzajaca.
>
> A na jakiej podstawie tak twierdzisz? U mnie tego dobroczynnego wpływu nie
> zauważono. Nie normalna jakaś jestem czy co?

Wlasnie.. ja kiedys czytalam w gazecie ze kawa z mleczkiem spowalnia
odchudzanie...
Pozdrawiam- Madzia K.

6. Data: 2006-04-25 15:41:38

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Akulka <s...@g...pl> napisał(a):

> Użytkownik " Jeff" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> odchudzajaca.

> A na jakiej podstawie tak twierdzisz? U mnie tego dobroczynnego wpływu nie
> zauważono. Nie normalna jakaś jestem czy co?

Pisze to na podstawie badan.
W eksperymentach medycznych bierze przewaznie udzial spora ilosc ludzi,
ktorzy scisle przestrzegaja okreslonych procedur umozliwiajacych nastepnie
obiektywne porownanie reakcji ich organizmow na konkrety element, ktorego
wplyw na organizm jest badany.
Wiadomo jednak, ze wyniki sa usrednine, bo poszczegolni ludzie moga miec
bardzo rozne reakcje na ten konkretny element, ktorego wplyw na organizm jest
testowany..

Nie wiem dlaczego nie zauwazono na pani przykladzie wyraznego wplywu...
byc moze, ze ten wplyw jednak byl, ale slaby i go pani nie zauwazyla, bo pani
nie wykonywala odpowiednich testow laboratoryjnych, ktore by ten wplyw pokazywaly.

Jak napisalem, kawa moze wplywac pomocniczo na poziomie metabolicznym przy
stosowaniu konkretnego rezimu dietetycznego.

-----
Jeff

7. Data: 2006-04-25 16:03:43

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Madzia K. <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> Użytkownik "Akulka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> Wlasnie.. ja kiedys czytalam w gazecie ze kawa z mleczkiem spowalnia
> odchudzanie...

A to ciekawe? A w jakiej gazecie to pani przeczytala?
Moglaby pani podac wiecej szczegolow na ten temat?
Bo ja mam inne informacje w tej materii...ale byc moze musze je zweryfikowac?
Jeff

8. Data: 2006-04-25 16:40:17

Od: "Madzia K." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Moglaby pani podac wiecej szczegolow na ten temat?
> Bo ja mam inne informacje w tej materii...ale byc moze musze je

Nie mam bladego pojecia.. jedyny szczegol jaki pamietam w tym temacie, to
wlasnie ten przytoczony powyzej..
Pozrdrawiam- Madzia K. ktora od jutra robi testy z piciem kawy z mlekiem
0,5%:)

9. Data: 2006-04-25 17:06:51

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Akulka napisał:

> Nie prawda, kawa nic nie daje jako środek na schudnięcie. Gdyby coś dawała,
^^^^^^^^^^^^

Pisownia łączna sie klania (w kolejnym poscie tez babol)

> Samo picie kawy nic nie daje, a picie dużej ilości kawy wypłukuje z
> organizmu witaminy i mikroelementy, oraz może być przyczyną innych zaburzeń
> w organizmie. Wszystko z umiarem i rozumem.

Kawa wyplukuje magnez, potas, wapn i wit. C.

--
/Pozdrawiam, Filip/ - gg: 11062
Silver MKIV: 1.9 TDI-PD, GTI - Elf evolution sxr

10. Data: 2006-04-25 17:40:00

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Madzia K. <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]

> wlasnie ten przytoczony powyzej..
> Pozrdrawiam- Madzia K. ktora od jutra robi testy z piciem kawy z mlekiem

No coz szkoda...ale wie pani co? ... sam sprobuje poszukac tych informacji,
bo byc moze jest tak jak pani napisala...

Z mojej strony do tej historii z dodawaniem mleka do kawy, dorzuce jeszcze
jedno, a mianowicie z piciem kawy wiazany jest np. problem utraty wapnia
(czyli grozba osteoprozy) wiec w pewnym sensie dodatek mleka, moze ta strate
rownowazyc.

No i produkty mleczne dzieki zawartosci w nich pewnych zwiazkow wapnia
generalnie wspomagaja odchudzanie. (tak w kazdym razie twierdza naukowcy).

Nieprzesadne picie kawy np. 2 kubki, wplywa jednak bardzo pozytywnie na dobry
humor w trakcie odchudzania, bo kofeina zawarta w kawie z jednej strony pomaga
w spalaniu tkanki tluszczowej, a z drugiej oszczedza glukoze i stabilizuje jej
poziomy we krwi, co pozwala nam czuc sie generalnie lepiej w trakcie odchudzania.

Oczywiscie sa ludzie ktorzy moga zle znosic picie kawy, bo na nich moze ona
dzialac zbyt stymulujaco i moga oni czuc przyplyw niesamowitego tzw. kopa, co
moze objawiac sie nadmierna nerwowoscia...a nawet agresywnoscia...ale czesciej
moze miec to miejsce u tych, ktorzy maja tendencje do hipoglikemi, a slodza
kawe duza iloscia cukru.

Wowczas wiadomo, ze nie powinni oni jej spozywac...lub nie uzywac cukru.
.. Sa tez tacy, na ktorych kawa nie wywiera zadnego stymulujacego efektu...

Acha, jeszcze jedno,.... a mianowicie udowodniono, ze picie kawy zapobiega
marskosci watroby (nawet do 80%), nowotworom jelit, nowotworom watroby,
chorobie Parkinsona ... jeszcze paru innym chorobom.....

No i oczywiscie picie kawy (podkreslam nie przesadne!!) pozwala do pewnego
stopnia regenerowac watrobe w trakcie odchudzania, dzieki zawartosci w kawie
pewnych zwiazkow chemicznych ktore maja wlasciwosci antyutleniajace i
unieszkodliwiajace pojawiajace sie we krwi w trakcie odchudzania niektore
toksyczne metabolity.

Pozdrawiam Jeff

płukanie kiszek
Woda na odchudzanie?
moja dieta-co o niej myslicie
walka o rzezbe-thermo speed? help!!!
Golo czyli zagadka bytu wirtualnego prawie rozwiazana:)