płukanie kiszek

1. Data: 2006-04-25 11:44:15

Temat: płukanie kiszek
Od: "1.org.pl Member" <3...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

no więc tak moji mili. czy ktoś z was praktykował płukanie
okrężnicy? ja tak i powiem wam tyle, że MOIM ZDANIEM jest to trygiel
od którego zależy bardzo, bardzo, bardzo oczyszczenie ogranizmu i to
jak się czujecie. nie wiem czy rozwijamy ten temat... moim zdaniem
każdy powiniem płukać sobie raz na czas jelito grube, tym bardziej
jeśli je co popadnie i to wszystko mu nieprzyjemnie wbrzuchu
fermentuje powodując że wasze kupy brzydko pachną. sedrecznie
pozdrawiam i życzę miłego dnia!

2. Data: 2006-04-26 12:54:45

Temat: Re: płukanie kiszek
Od: "Kudziu" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

hmmmm a czyje ładnie pachną ?

3. Data: 2006-04-26 14:08:39

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 26 Apr 2006 14:54:45 +0200, na pl.misc.dieta, Kudziu napisał(a):

> hmmmm a czyje ładnie pachną ?

Moje pachną ładnie. Chcesz, to Ci podeślę próbkę.

A swoją drogą, to okrężnicę czyszczę od czasu do czasu, ale już nie
lewatywą, ale szankh prakszalaną.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

4. Data: 2006-04-26 16:57:38

Temat: Re: plukanie kiszek
Od: "1.org.pl Member" <3...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Trapez:

> szankh prakszalana...

wodzu zdradz sekret co to takiego? ;-) a ja wam cos powiem... ale w
nowym temacie ;-)
pozdraiwam

5. Data: 2006-04-27 13:08:00

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

26 Apr 2006 09:57:38 -0700, na pl.misc.dieta, 1.org.pl Member napisał(a):

> wodzu zdradz sekret co to takiego? ;-) a ja wam cos powiem... ale w
> nowym temacie ;-)

To jest przepłukanie całego układu trawiennego przez osoloną wodę. Zabieg
niezbyt przyjemny, bo trzeba dużo tego wypić i robić specjalne ćwiczenia,
ale efekt jest niezły.
Oczyszcza kosmki jelitowe w jelicie cienkim i wątroba także na tym dobrze
wychodzi. Opisane w książkach Małachowa, min. w "Oczyszczaniu organizmu".

6. Data: 2006-04-28 18:33:13

Od: "1.org.pl Member" <3...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Trapez napisal:

> To jest przeplukanie calego ukladu trawiennego przez osolona wode. Zabieg
> niezbyt przyjemny, bo trzeba duzo tego wypic i robic specjalne cwiczenia,
> ale efekt jest niezly.
> Oczyszcza kosmki jelitowe w jelicie cienkim i watroba takze na tym dobrze
> wychodzi. Opisane w ksiazkach Malachowa, min. w "Oczyszczaniu organizmu".

Aha slyszalem cos o tym, jest napisane w ksiazkach Walidimira
Nabokowa.
Pijesz sól a potem wykonujesz specjalne cwiczenia. Dobre... ale ja
powiem cos
lepszego. Napisze specjalnie nowy temat ;-)

Woda na odchudzanie?
moja dieta-co o niej myslicie
walka o rzezbe-thermo speed? help!!!
Golo czyli zagadka bytu wirtualnego prawie rozwiazana:)
ONO czyli zagadka bytu wirtualnego