walka o rzezbe-thermo speed? help!!!

1. Data: 2006-04-23 18:01:06

Temat: walka o rzezbe-thermo speed? help!!!
Od: "mia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kwestia taka: wiek:21, plec:k, waga: 57 kg, wzrost:168, tluszcz:
19,5 %
od najmlodszych lat sport, od 5 lat fitness, od dwóch intensywnie, od
póltora roku do tego silownia.
trening: aeroby choc bardziej podchodzi to pod cardio,bo tych 130 w
ogóle nie czuje, wiec raczej ponad 140, ok godzina 4 dni w tyg, 5 dni
w tyg silownia, trening dzielony po 2 partie miesni, srednio 4 razy
20 powtórzen, (wieksze partie 12-16) po 3-4 cwiczenia na kazda +
brzuch po kazdym treningu 3-4 cwiczenia, powtórzen ile wyrobie.
A rzezby jak nie bylo tak nie ma. marzy mi sie wyzylowana wersja
a'la madonna :)
aeroby robie oczywiscie na czczo o 8 rano, potem jakies platki
owsiane, bo od razu ide do pracy. kolo poludnia cos-baton bialkowy/
jogurt z bananem czy rybka z warzywami - zalezy co sie uda.prosto z
pracy na zajecia wiec kolo 3 jakis sok warzywny, snickers - znowu
róznie bywa, dwa razy w tyg silówke robie wlasnie tak kolo
trzeciej, wtedy jem dopiero po treningu-twarozek/ tunczyk/ jajko z
salata i pomidorem. trzy razy w tygodniu dopiero póznym wieczorem,
wiec do tego czasu cos wrzuce i znowu jem bialko dopiero po,albo
juz nic jem. A ze mi juz sily brakowalo choc do tego byly 4 kawy
dziennie-czarne mocne, nie rozpuszczalne postanowilam porzucic ten
proceder, który przestal juz kompletnie dzialac.
no wiec ostatnio dodalam thermo speed extreme zeby sie odtluscic
i zeby te miesnie w koncu wyszly na wierzch. kawe odrzucilam, bo
bym chyba padla....
no ale co madre glowy o tym mysla???? zda to egzamin czy
niepotrzebnie sobie pikawe rozwalam?????
pozdr
mia

2. Data: 2006-04-24 00:19:08

Temat: Re: walka o rzezbe-thermo speed? help!!!
Od: "Mancer" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mia" <m...@w...pl> wrote in message
ps.com...
> [...]
> brzuch po kazdym treningu 3-4 cwiczenia, powtórzen ile wyrobie.
> A rzezby jak nie bylo tak nie ma. marzy mi sie wyzylowana wersja

"Parametry" masz niezle ;-) Ale im nizej chcesz z tluszczem
zejsc, tym wiecej rzeczy trzeba zapiac na ostatni guzik.
W zyciu sie do konca porzadnie nie "pociachasz" jak bedziesz
jadla banany, snickersy, slodzone jogurty i platki owsiane ;-)

Zdecydowanie obetnij mocniej weglowodany. Ogranicz je praktycznie
tylko do warzyw i ew. niewielkiej ilosci tych z niskim IG.
Dla wiekszosci normalnych ludzi (bez super genetyki) to niestety
jedyna droga :( . Mozesz spróbowac jakiejs cyklicznej diety
niskoweglowodanowej, które z zalozenia sa stworzone do rzezbienia
dla sportowców. Cyklicznosc sprawia iz dosc dobrze znosi sie je
psychicznie. Oczywiscie musisz tez zaczac dokladniej liczyc zjadane
kcal.

Liczbe powtórzen na silowni bym zmniejszyl a zwiekszyl obciazenie.
Takie ~20 w zasadzie trenuja tylko wlókna wolno kurczliwe miesni
(wytrzymalosc) i wzmacniaja sciegna oraz stawy.

Thermo speed nie jest zly (ale b. dobry tez nie jest). Mozesz do
niego dorzucic niewielka ilosc efedryny - np. z tussipetu (np. po
jednej drazetce do porcji TS). Taka kombinacja zdecydowanie lepiej
dziala :)

Nawet jesli kofeina/efedryna nie daje Ci żadnego pobudzenia to
i tak pozytywnie wpływa na lipolizę.

--
Wojciech "Mancer" Przbysz
GG: 8994200 mail: mancer at o2.pl

3. Data: 2006-04-25 19:51:50

Od: "mia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki wielkie.zastosuje sie i zamelduje grzecznie jak moje postepy.
tylko taka kwestia-boje sie obcinac weglowodanów za mocno bo boje
sie ze nie bede miala sily na nic,a od siodmej rano do 23 musze
byc na najwyzszych obrotach. jak to ewentualnie opanowac zeby nie
padac na twarz i nie obciazac organizmu trawieniem samych bialek?
pozdrawiam
mia

4. Data: 2006-04-26 08:06:55

Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> byc na najwyzszych obrotach. jak to ewentualnie opanowac zeby nie
> padac na twarz i nie obciazac organizmu trawieniem samych bialek?

jesli chcesz poprawic rzezbe, musisz bardzo uwazac na ilosc spozywanych
bialek. Kurka wodna, ja w pierwszych tygodniach, jak zaczelam notowac ile
jem bialka, okazalo sie, ze w zasadzie kazdego dnia bylo go za malo. I z
czego te miesnie mialy sie budowac?
Poza tym staraj sie jesc czesciej niz 3 razy dziennie. Wtedy nie bedziesz
czuc zmeczenia zwiazanego z obnizeniem poziomu cukru we krwi. Ewentualnie
jeszcze mozesz sobie suplementowac chrom. Mnie to pomoglo.
A.

Golo czyli zagadka bytu wirtualnego prawie rozwiazana:)
ONO czyli zagadka bytu wirtualnego
atkins po głodówce???
czy dobrze kombinuje
smazona cebulka dla MM ??