czy dobrze kombinuje

1. Data: 2006-04-21 18:46:49

Temat: czy dobrze kombinuje
Od: "ep" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
chcialabym chociaz troche schudnac
jem nieduzo ale z moich obliczen wynika ze mam za malo bialka- a podobno
trzeba jesc go nawet wiecej
mieso jem tylko czasami za warzywami nie przepadam lubie sery platki
czy dobrze wymyslilam zeby uzupelniac bialko odzywkami-znalazlam cos takiego
ale w zasadzie jest to dla sportowcow co o tym myslicie
z gory dziekuje za odzew pozdrowka elka

2. Data: 2006-04-22 00:11:31

Temat: Re: czy dobrze kombinuje
Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ep napisał:

> chcialabym chociaz troche schudnac
> jem nieduzo ale z moich obliczen wynika ze mam za malo bialka- a podobno
> trzeba jesc go nawet wiecej

Jak to z Twoich obliczen? Zrob badania na bialko calkowite i na
albumine. Przy okazji na wapn, fosfor i bilirubine. Podaj wyniki, a
wtedy wszystko bedzie jasne.

> mieso jem tylko czasami za warzywami nie przepadam lubie sery platki
> czy dobrze wymyslilam zeby uzupelniac bialko odzywkami-znalazlam cos takiego
> ale w zasadzie jest to dla sportowcow co o tym myslicie

Nawet nie wiem o czym mam myslec...

Po badaniach podaj wyniki, to cos sie pomysli, zrob sobie tez enzymy i
rownowage kwasowo-zasadowa.

--
/Pozdrawiam, Filip/ - gg: 11062
Silver MKIV: 1.9 TDI-PD, GTI - Elf evolution sxr

smazona cebulka dla MM ??
zlote ziarna przenicy
tajniki diety wg "chinskiej teorii 5 przemian"
dieta kwaśniewskiego to ściema
Do początkujących optymalnych.