dieta kwaśniewskiego to ściema

1. Data: 2006-04-21 11:32:49

Temat: dieta kwaśniewskiego to ściema
Od: "1.org.pl Member" <3...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

no więc tak. pozwoliłem sobie napisac tego posta, bo nie mam nic
lepszego do roboty. a może ktoś tu wejdzie i przeczyta to co teraz
napisałem i wybije sobie on z głowy takie niezdrowe pierdoły jak
stosowanie taki oszustw na skalę przemysłową - jakimż to oszustwem
zdaje mi się być dieta kwaśniewskiego

1. po pierwsze została ona wprowadzona jak prezydentem był
Kwaśniewski i dzięki temu zyskała na maksa na popularności - a
jeżeli ludzie sobie tego nie uświadamiają to tylko dlatego, że
zostali zaczarowani przez magiczne krasnoludi

2. zasada podstawowa na tym świecie głosi, że trzeb jeść produkty
świeże i surowe i nie przetworzone, bo są zdrowe smaczne i mają w
sobie życie, które to przejmujemy od tych produktów

3. jajka - surowe żółtka, soku świeże z warzyw i owoców,
węglowodany? czemu nie! ryż - szczególnie brązowy jest świetny
(dieta oparta na brązowym ryżu i warzywach, szybko zrobi z ciebie
Boga!), mięso - powinniśmy wykluczyć, a jeśli chcemy je jeść, to
tylko krwiste steki które zrobią z nas BESTIĘ (jeżeli nie ma pod
ręką niczego lepszego w stylu - świeżej krwi baranka)... no i tak.
nasiona, orzechy - bez ograniczeń

4. uważam że dieta kwaśniewskiego to ściema dla obrzartuchów
którym powiedziało się że dalej mogą żreć ile chcę. jedyny jej
haczyk polega na tym, że skoro wycofamy PRAKTYCZNIE W OGÓLE
węglowodany, to żrąc białka i to na MAKSA w każdej naszej
kompozycji unikniemy NAJGORSZEGO MOŻLIWEGO TROPOLOGICZNEGO
POŁĄCZENIA - a mianowicie BIAŁOKO + WĘGLOWODAN - ta informacja to
jedyny pozytyw diety kwaśniewskiego

www.teozofia.org :-) "zlota księga" serdecznie polecam z pełnią
miłości!!!

2. Data: 2006-04-21 14:54:56

Temat: Re: dieta kwaśniewskiego to ściema
Od: "corona" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"1.org.pl Member" <3...@g...com>

[...]

Zaraz zaraz, ale ona nie powstala na podstawie "mgra" Kwasniewskigo tylko
niejakiego doktora Kwasniewskiego

A "magister" Kwasniewski odchudzal sie na tzw. "diecie kapuscianej". Zupka z
kapuchy rano, na obiad i wieczorem.

3. Data: 2006-04-21 15:44:47

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "1.org.pl Member" <3...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> no więc tak. pozwoliłem sobie napisac tego posta, bo nie mam nic
> lepszego do roboty.

Fajnie by było, żebyś jeszcze się dowiedział o czym piszesz zanim napiszesz.

Krystyna

4. Data: 2006-04-21 21:05:05

Od: "ali " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

1.org.pl Member <3...@g...com> napisał(a):

> no wi=EAc tak. pozwoli=B3em sobie napisac tego posta, bo nie mam nic
> lepszego do roboty. a mo=BFe kto=B6 tu wejdzie i przeczyta to co teraz
> napisa=B3em i wybije sobie on z g=B3owy takie niezdrowe pierdo=B3y jak
> stosowanie taki oszustw na skal=EA przemys=B3ow=B1 - jakim=BF to oszustwem
> zdaje mi si=EA by=E6 dieta kwa=B6niewskiego

dziecino
gdyby głupota miała skrzydła była byś aniołem
zanim zaczniesz pisać doucz się

5. Data: 2006-04-21 21:09:33

Temat: Re: dieta kwasniewskiego to sciema
Od: "1.org.pl Member" <3...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

ali baba placze do sciany:

> dziecino
> gdyby glupota miala skrzydla byla bys aniolem
> zanim zaczniesz pisac doucz sie

:-) kocham cie mój krytyku i nadstawiam drugi policzek
innej opcji nie widze i mam nadzieje, ze z czasem mnie
pokochasz i ze zostaniemy mezem i zona lub costam
a juz na bank to wejdz na www.teozofia.org i tam przekop
czytelnie w poszukiwaniu "zlotej ksieki" - czego ci z pelni
swojej milosci serdecznie zycze i pozdrawiam :-)

Do początkujących optymalnych.
Slim Fast
Pseudonaukowa ściema żywieniowców
monodieta ryzowa