monodieta ryzowa

1. Data: 2006-04-18 16:50:14

Temat: monodieta ryzowa
Od: "3tao4u" <3...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnie kilka lat zglebialem tajniki diety wg chinskiej teorii 5
przemian i oto wielka konkluzja moich przemyslen:

- monodieta, czyli dieta oparta na tylko jednym produkcie, we
wszystkich publikacjach opisywana jest jako cos OCZYSZCZAJACEGO, czyli
takiego przy czym odpoczywa nasz organizm, mobilizuje sie do
samooczyszczania, regeneruje sie... czyli generalnie wszystko co
najlepsze!

- decydujac sie na MONODIETE, zapominamy o swoich zwariowanych
fanaberiach i szalonych gustach smakowych i koncentrujemy sie na ILOSCI
pochlanianego przez nas pozywienia.

- MONODIETA powoduje, ze nasz organizm przyzwyczaja sie do produkcji
"tylko jednego zestawu enzymow", odpowiedzialnych za trawienie danego
pokarmu. Organizm nie musi "skakac" po roznych kombinacjach Kwasow i
Zasad trawiennych - ktore bardzo czesto sie WYKLUCZAJA.

- o ile wlasciwe laczenie odpowiednich pokarmow i produktow
zywnosciowych (TROPOLOGIA) jest pierwszym krokiem, to przejscie na
MONODIETE jest krokiem drugim - krokiem trzecim, niech zatem bedzie
smierc glodowa i ostateczne uwolnienie naszego ducha w tenze sposob ;-)
- albo dalsze zycie na tej planecie, ale juz "na sloncu i na wietrze"
[przechodzenie od 2 do 3 stopnia niech odbywa sie plynnie i stopniowo!]

- pojawia sie pytanie, jakiz to produkt wybrac na monodiete? Dlugo
zglebialem problem i ostateczny moj wybor padl na przemiane METALU.
Generalnie to testowalem 2 rozwiazania; RYZ i PSZENICE - oto wyniki.

RYZ - jest zajebisty - wyobraz sobie, ze jestes ryzem - ryz kwitnie w
wodzie - wilgoc, chlod i zimno mu zupelnie nie przeszkadzaja - tak tez
ty sam bedziesz sie czul z czasem. Ryz organizuje, mobilizuje i
wyostrza zmysly. Odpreza rownoczesnie, relaksuje, daje odpoczac OGNIOWI
WZBIERAJACEMU SIE W ORGANIZMIE KAZDEGO TAOISTY (osobnika ktory nie wali
konia;-) - na swoja MONODIETE I MONODIETE KAZDEGO INNEGO NINDZY
WYBIERAM WLASNIE RYZ.

PSZENICA - wyobraz sobie klosy pszenicy, dlugo, dlugo nic, a potem
ziarno wystrzelone w niebo. Pokarm aniolow, ale uwaga. PSZENICA PLONIE
I PALI ZYWYM OGNIEM! W polaczeniu z TAOISTA "ROZwala", wysusza wode,
podnieca dodatkowo ogien ktory i tak juz plonie! WYBIERZ NA SWOJA
MONODIETE PSZENICE JESLI w miesiacu masz 30 lub wiecej wytryskow!
Nakreci cie ona jak nie wiem co!

MONODIETA TAOISTY OPARTA WLASNIE NA PSZENICY... NO COZ, jeszcze kiedys
bede ja prubowal. ALE ONA POTEZNIE WYWALA W KOSMOS! Ogien + ogien =
totalny ogien.

Mozna by jeszcze przetestowac DI lub BI diete, w ktorej rano waraz z
duchem mlodosci i rozkwitu spozywana jest pszenica, a na kolacje RYZ
KTORY PELNI FUNKCJE KONTROLUJACA NASZA ENERGIE.

{ZAKLADAM 2 posilki dziennie, rano i wieczorem i z czasem REDUKOWANIE
ILOSCI SPOZYWANEGO POKARMU}

Dawkowaniw monodiety:
Proponuje zaczac od 200g rano i 200g wieczorem. Kiedys jadlem 100g
dmuchanego ryzu rano i 100g wieczorem i strasznie schudlem (no ale
ROWNOCZESNIE NIEZIEMSKO SIE "WYMAKSOWALEM!!" - cozkolwiek to jeszcze
niezrozumialego dla ciebie oznacza ;-) hehehe!

2. Data: 2006-04-21 12:39:39

Temat: Re: monodieta ryzowa
Od: "Grzegorz Chojnacki" <g...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ostatnie kilka lat zglebialem tajniki diety wg chinskiej teorii 5

O Jezu !

Mów dalej, proszę...

3. Data: 2006-04-24 11:26:49

Od: "1.org.pl Member" <3...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Grzes:

> mów dalej...

No wiec mówie. www.teozofia.org - "Zlota Ksiega"
poza tym 1.org.pl i takie tam inne eksperymenty
za które napewno nie dostane renty ;-P

4. Data: 2006-04-27 08:47:58

Od: "Kamila" <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

uważam że taka dieta jest najlepsza:) ja osobiście uwielbiam ryż jednak mam
wątpliwości czy jedząc go nie tyje się od niego. Oczywiście pomijam tłuste
dodatki do tego ryżu. Czy jedząc sam ryż z warzywami mogę schudnąć? Ale
najważniejsze to cierpliwość:)

5. Data: 2006-04-28 18:38:30

Od: "1.org.pl Member" <3...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kamila napisala:

> uwazam ze taka dieta jest najlepsza:) ja osobiscie uwielbiam ryz jednak mam
> watpliwosci czy jedzac go nie tyje sie od niego. Oczywiscie pomijam tluste
> dodatki do tego ryzu. Czy jedzac sam ryz z warzywami moge schudnac? Ale
>najwazniejsze to cierpliwosc:)

najlepszym lekarstwem jest jedzenie - tak mawiaja chinczycy a oni sa
wielcy. Jedna piguleczka ci nic nie zrobi... to mróweczka w
porównaniu z tym co przez 2 albo 3 tygodnie wprowadzasz do swojego
organizmu. Ale ludzie nie potrafia myslec "tak szeroko i
dlugofalowo".

Jest jeden maly minus MONODIETY RYZOWEJ, i opisze go teraz nawet
gdyby mnie nikt mial nie zrozumiec tutaj... tak wiec zaczynam. Albo
nie poswiece temu zupelnie nowy temat!!!

Czego to ludzie jeszcze nie wymyślą...
for sale: internetDotComs.com
to jak w koncu jest z jablkami?? MM
musztarda, majonez dla MM ??