musztarda, majonez dla MM ??

1. Data: 2006-04-15 13:34:30

Temat: musztarda, majonez dla MM ??
Od: "a...@p...onet.pl" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy sa jakies musztardy, majonezy bez cukru dla MM?
Gdzie cos takiego mozna kupic?
A moze przepisy jak samemu zrobic??

2. Data: 2006-04-17 16:00:25

Temat: Re: musztarda, majonez dla MM ??
Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

In news:e1qspd$6id$1@news.onet.pl, *Użytkownik* wrote:
> Czy sa jakies musztardy, majonezy bez cukru dla MM?
> Gdzie cos takiego mozna kupic?
> A moze przepisy jak samemu zrobic??

Musztarde z zawartoscia 0,3g weglowodanow na 100g robi Develey - taka w
plastikowej zoltej butelce - ostra w smaku.

--
darnok

3. Data: 2006-04-19 07:56:37

Od: "Lea" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy sa jakies musztardy, majonezy bez cukru dla MM?
> Gdzie cos takiego mozna kupic?
> A moze przepisy jak samemu zrobic??

co do majonezu to każdy w sklepie jest z cukrem czyli zabroniony.
Aczkolwiek wg ludzi będących na MM dopuszczalny jest Majonez Kielecki w
niewielkiej ilości, gdyż ma bardzo mało cukru i nie zawiera konserwantów.
Niemniej najlepiej robić majonez samemu.
Pozdrawiam
Lea

4. Data: 2006-04-20 00:22:28

Od: "a...@p...onet.pl" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W odpowiedzi na e-mail od: Lea otrzymany dnia 2006-04-19 09:56 :
> [...]
> niewielkiej ilości, gdyż ma bardzo mało cukru i nie zawiera konserwantów.
> Niemniej najlepiej robić majonez samemu.

a masz jakis przepis na takowy majonez?
to cos prostego bo czasu malo a i kubki smakowe do kitu :)

5. Data: 2006-04-21 10:27:13

Od: "Lea" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W odpowiedzi na e-mail od: Lea otrzymany dnia 2006-04-19 09:56 :

> a masz jakis przepis na takowy majonez?
> to cos prostego bo czasu malo a i kubki smakowe do kitu :)

Znalazłam coś takiego, ale sama nie próbowałam:

Majonez

Składniki:

* 2 żółtka

*szczypta soli

*1 łyżeczka soku z cytryny

*oliwa z oliwek (ok. 1/3 szkl.)

Wykonanie:

Wszystkie składniki wymieszać a oliwę dodawać powoli mieszając aż całość
uzyska konsystencję majonezu. Doprawic wg. uznania. Składniki muszą mieć
temperaturę pokojową!

woda mineralna BORŻOMI
kapusniak a MM
Spring Sale
Sprzedam preparat Tight!: spalacz tluszczu
CLA