Golo czyli zagadka bytu wirtualnego prawie rozwiazana:)

1. Data: 2006-04-22 16:53:34

Temat: Golo czyli zagadka bytu wirtualnego prawie rozwiazana:)
Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Golo <k...@t...pl> napisał(a):

> Wkrótce się wyjasni płeć i prawdziwe nazwisko osobnika płci
> niewiadomej.Nie powiem, by to bylo jakoś szczególnie interesujące,
> Ale zawsze lepiej wiedzeć kto do prokuratora bzdetne donosy pisze:)

Sadzisz, ze prokuratura nadal bedzie po twojej stronie, tak jak to dawniej
bywalo kiedy nalezales do tych nietykalnych?...:)

> Sprawa nie będzie mieć znaczenia strategicznego, więc nie da się jej
> utajnić.
> Chyba, ze nieprawdą jest jakoby takie doniesienie mialo miejsce, że jest
> to tylko
> kolejny wytwór chorej wyobraźni, tak jak wszystko co na tej grupie ONO
> wypisuje.

yhmmm, .....he, he, he..

Oto mala probka wytworow "zdrowej" wyobrazni osobnika o nicku Golo:

Re: jak zmienic nawyk
Autor: Golo k...@t...pl
Data: 28-03-2006, 21:24:18

ONO znów cieszy sie wolnoscią , coś pielegniarze
w tych kanadyjskich osrodkach dla psychicznych często mają wolne. Albo
moze to jest usługa za usługę, Anna im coś da, oni dadzą cos Annie,
np dostęp do internetu, jak personel medyczny ma fajrant.
A tak wogóle to ONO ostatnio coś płodne w bredniachi majaczeniu, jakby
sypiało wewnątrz włączonej betoniarki....

Autor: Golo k...@t...pl
Data: 30-03-2006, 00:02:11

tyszczur, dawno tu jesteś?
sam sie wy....plonknij.

Re: jak zmienic nawyk
Autor: Golo k...@t...pl
Data: 30-03-2006, 00:08:05

po pierwsze, mniej Metaxy prosze bo wyraźnie ci szkodzi.
A po drugie , owszem przyjemnie było, ale nigdy więcej nie dam ci
obciągnąc.Tak sie rozochociłaś, ze do dzis nie moge sie doszukac pały
szturmowej.

http://glinki.com/?l=5w0myi

> Jest druga dobra prognoza: ONO jak sądzę zniknie na czas jakis i
> powstanie ponownie,
> jako inny , zupełnie nowy byt. Ciekawe jak się podpisze??? i ile namnoży
> mu sie
> w chorej wyobraźni ofiar diety optymalnej? Ostatni wykwit, co tam
> wykwit... wybuch wręcz chorej twórczości
> ONO pozwala przypuszczać,że to apogeum.I zniknie jak zwykle.

Piszesz znowu o sobie chory z nienawisci osobniku?
Tak sie akurat sklada, ze jestem w posiadaniu wszystkich twoich "wypracowan"
., wiec nie rob tutaj z siebie uczciwego niewiniatka.....he, he, he...

> P.S
> Dla nowych i niezorientowanych, tekst dotyczy niejakiego jeffa,
> wczesniej podajacego sie za kobietę ( Anna Clay), ostatnio zaś za
> mężczyznę.
> Stąd ONO.

Taaak, ...he, he, he ......skoro tak sie troszczysz o "niezorientowanych",
to ja rowniez o nich sie zatroszcze i poinformuje, ze prawdopodobnie jestes
nadal czynnym pracownikiem SB ktory, nie wiadomo dla kogo tak naprawde w tej
chwili pracuje siejac defetyzm na grupach usenetowych nalezacych do gazety....
i ublizajac w niewybredny sposob Polakom....
Krecisz sie po tych grupach od kilku ladnych lat....he, he, he...

Ciekawe, ciekawe....no bardzo ciekawe.....???
---------
Jeff