kawa a odchudzanie

41. Data: 2006-05-08 19:50:49

Temat: odchudzanie a kawa
Od: "Ania" <a...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Ania" <a...@o...eu> napisał w wiadomości
> poprostu
>

> I fajnie ;) mamy tu co prawda jednego takiego pieniacza akademickiego ;P
> więc się nie przejmuj ;)

> "A jezeli naprawde uwazasz, ze porownanie rzezi ludzi do rzezi zwierzat
> deprecjonuje w jakikolwiek sposob te pierwsza, to jestes jeszcze wiekszym
> burakiem, niz mi sie zawsze zdawalo."
> Marcin 'Cooler' Kuliński
>
>ale mimo wszystko fajnie sie klika :)
Pozdrawiam Ania P :-)

42. Data: 2006-05-08 20:05:11

Temat: Re: odchudzanie a kawa
Od: "slawek" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam Ania P :-)

No to poklikaj my ;)

Slawek

43. Data: 2006-05-08 20:06:58

Temat: Re: kawa a odchudzanie
Od: " Marcin" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@o...eu napisał(a):

> nie

> Moim zdaniem dzieki kawie sie nie odchudzi ani nie przytyje. To bzdury.

A moze pani jakos precyzyjniej uzasadnic dlaczego pani zdaniem to sa bzdury ?
Bo ja juz napisalem bardzo dokladnie, dlaczego moim zdaniem to nie sa bzdury.

Jeff

44. Data: 2006-05-08 20:07:00

Od: a...@o...eu szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Ania" <a...@o...eu> napisał w wiadomości
> >

> No to poklikaj    my ;)
>
> Slawek

Teraz to juz nie ma o czym bo nie ma sie kto do mnie op cokolwiek przyczepic:(

45. Data: 2006-05-08 23:49:39

Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

In news:0c12.00000276.445fa4e3@newsgate.onet.pl, *Użytkownik* wrote:

> Teraz to juz nie ma o czym bo nie ma sie kto do mnie op cokolwiek
> przyczepic:(

no wiesz... jeszcze wycinanie sygnaturek kuleje :-)
nad cytowaniem mozna by tez popracowac, co by nie bylo tego az tak duzo ;-)

--
darnok

46. Data: 2006-05-09 15:02:09

Od: "ania" <a...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> no wiesz... jeszcze wycinanie sygnaturek kuleje :-)
> nad cytowaniem mozna by tez popracowac, co by nie bylo tego az tak duzo ;-)

> [...]

Ania :)

47. Data: 2006-05-09 15:56:41

Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

In news:7efd.00000215.4460aef0@newsgate.onet.pl, *ania* wrote:

> a moze jakies wskazoweczki??

cos takiego co jest po "-- " i zwykle do 4 linijek poniezej wycianamy (albo
recznie, albo dobry program do czytania/pisania postow robi to za ciebie) -
to tzw sygnaturka.

Jesli jakis cytat na gorze nie jest potrzebny to go usuwamy. Po co generowac
duze posty.
Popatrz dla przykladu kilka postow wyzej jak ja odpowiadam Tobie czy komus
innemu. Co znika.

To:" In news:7efd.00000215.4460aef0@newsgate.onet.pl, *ania* wrote:" sie
nazywa wrotka. I tez jak sa jakies zbedne to usuwamy lub chociaz skracamy.
Ale zawsze przynajmniej ta komu odpowiadasz powinna zostac (czyli ja
zostawiam twoja) na gorze

--
darnok

48. Data: 2006-05-09 16:55:39

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania" <a...@o...eu> napisał w wiadomości

> Ania :)

Najważniejsze zasady jak pisać znajdziesz tu:
http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm :)

Krystyna

49. Data: 2006-05-09 17:08:12

Od: "Ania" <a...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

50. Data: 2020-09-15 11:32:39

Od: Bombel Bombel <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
odświeżę trochę temat bo chyba w tej kwestii wiele się pozmieniało. Ostatnio
znalazłem ciekawy suplement diety na odchudzanie w postaci cappuccino. Poczytałem
trochę o nim tutaj https://byc-zdrowym.pl/cappuccino-mct-kawa-na-odchud
zanie-cena-sklad-i-opinie/ i wydaje mi się, że jest to coś stworzonego dla mnie. Kawę
uwielbiam, a cappuccino jeszcze bardziej. Dzięki takiej formie mogę wspomagać
odchudzanie bez większego wysiłku. Czy sądzicie, że taki specyfik może być skuteczny
w walce o szczuplejszą sylwetkę? Czy to raczej ściema?

płukanie kiszek
Woda na odchudzanie?
moja dieta-co o niej myslicie
walka o rzezbe-thermo speed? help!!!
Golo czyli zagadka bytu wirtualnego prawie rozwiazana:)