kawa a odchudzanie

11. Data: 2006-04-27 08:13:48

Temat: Re: kawa a odchudzanie
Od: a...@o...eu szukaj wiadomości tego autora

> To prawda ze jak sie pije duzo kawy to mozna szybciej schudnac?No wlasnie
> kawa zabiera troche tkanki tluszczowej .Wiec powinno sie schudnac.Jak to
> jest?

Jeśli się pije samą kawe to można schudnąć ale istnieje ryzyko wrzodów
żołądka, anemii itp. Proponuję ćwiczenia i ograniczenie spożywanych pokarmów.

12. Data: 2006-04-27 08:47:59

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@o...eu> napisał w wiadomości

> Jeśli się pije samą kawe to można schudnąć ale istnieje ryzyko wrzodów
> żołądka, anemii itp. Proponuję ćwiczenia i ograniczenie spożywanych
> pokarmów.

Aniu!!! Nie pisz takich bzdur, że od picia kawy są wrzody i anemia !!! Nie
można pisać na grupę to co ślina przyniesie na język.
Ja kiedyś chorowałem na wrzody, zmieniając dietę, pozbyłem się ich.
Natomiast piję 2 kawy dziennie, szatany, w kubku mam 20 g kawy Jacobs
(zielonej).
W takim razie wrzód powinien mnie już przerosnąć, nie uważasz....:))) Nie
wspomnę o anemii...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

13. Data: 2006-04-27 08:51:01

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>>

> Jeśli się pije samą kawe to można schudnąć ale istnieje ryzyko wrzodów
> żołądka, anemii itp. Proponuję ćwiczenia i ograniczenie spożywanych

Jeżeli ktoś ma wrzody, a po wypiciu kawy ma silne bole żołądka, to znacz, że
kawa szkodzi mu na wrzody i nie powinien jej pić. Innemu wrzodowcowi kawa
może nie szkodzić na wrzody. Ale nigdy kawa nie jest prezyczyną wrzodów.
Może się przyczyniać do wrzodów jako jeden z wielu czynników pośrednich, a
nie bezpośrednich.
Pozdrawiam Jurek

14. Data: 2006-04-27 10:20:22

Od: j...@o...eu szukaj wiadomości tego autora

> A to ciekawe? A w jakiej gazecie to pani przeczytala?
> Moglaby pani podac wiecej szczegolow na ten temat?
> Bo ja mam inne informacje w tej materii...ale byc moze musze je zweryfikowac?
> Jeff

Moim zdaniem dzieki kawie sie nie odchudzi ani nie przytyje. To bzdury.

15. Data: 2006-04-27 11:16:08

Od: "kasia" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Myślę, że kawa pomoze schudnąć tylko wtedy, gdy nie bedzie z dodatkiem cukru i
smietanki,albo mleka bo wtedy raczej przytyjemy :-(

16. Data: 2006-04-27 12:09:51

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik j...@n...pl napisał:

> Natomiast piję 2 kawy dziennie, szatany, w kubku mam 20 g kawy Jacobs
> (zielonej).

Boze, co Ty pijesz!!!
Widze, ze najnowsze badania z Huston sa Ci obce.

--
/Pozdrawiam, Filip/ - gg: 11062
Silver MKIV: 1.9 TDI-PD, GTI - Elf evolution sxr

17. Data: 2006-04-27 12:52:43

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@o...eu napisał(a):

> Moim zdaniem dzieki kawie sie nie odchudzi ani nie przytyje. To bzdury.

Witaj sympatyczna Bzdurko !:)

Hmm.....to pewnie firmy farmaceutyczne ktore produkuja przerozne preparaty
odchudzajace w ktorych sklad wchodzi m.innymi kofeina, to kretyni ktorzy
robia bzdury:)))

------
pozdro Jeff

18. Data: 2006-04-27 13:04:16

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@n...pl> napisał(a):

> [...]

> (zielonej).
> W takim razie wrzód powinien mnie już przerosnąć, nie uważasz....:))) Nie

Dzien Dobry Panie Jurku

...i tutaj sie z Panem moge nareszcie chociaz raz zgodzic..
Ja tez pije kawe jeszcze od czasow studenckich.....a to jest... ho, ho, ho i
jeszcze troche lat i wrzodow sie nie nabawilem.
..Ale byc moze moje dieta tez miala na to jakis tam wplyw oraz moj stan
psychiczny tzn. mysle, ze nerwusy ktorych czesto krew zalewa, a nie potrafia
tego odreagowac w sposob wlasciwy moga miec wieksze sklonnosci do nabawienia
sie wrzodow....
Dlatego przypuszczam, ze dobrze jest jednak do zycia podchodzic na luzie
i z humorem...a wrzodow sie czlowiek nie nabawi np.od picia silnej kawy.

--------
Jeff

19. Data: 2006-04-27 22:53:40

Od: "TomeQ" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No dobrze tyle już wiemy o kawach, a jak sie ma do tego kawa zbożowa ?
(inka, anatol, lub może jest jakaś inna ?)
Qki

20. Data: 2006-04-28 02:37:28

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jeff napisał:

> Ja tez pije kawe jeszcze od czasow studenckich.....

Tylko nie popelniaj tego samego bledu co jerzy.mierzynski i nie pij
jacobs zielonej! Ona jest palona szkodliwie, bo do palenia dodaja pewien
konserwant, zeby potem ladnie pachniala. Ten konserwant pod wplywem
temp. sie rozklada... Wiec.. hmm.. Po zaparzeniu dziala na barwnik
odpowiedni w hepatocytach. Dlatego ja polecam np. sati cafe.
A jacobs odstawiamy na bok.

--
/Pozdrawiam, Filip/ - gg: 11062
Silver MKIV: 1.9 TDI-PD, GTI - Elf evolution sxr
President Herbert + Lemm At-71

płukanie kiszek
Woda na odchudzanie?
moja dieta-co o niej myslicie
walka o rzezbe-thermo speed? help!!!
Golo czyli zagadka bytu wirtualnego prawie rozwiazana:)