diety to koszmar!!!!!!!!!!

1. Data: 2006-04-27 08:31:32

Temat: diety to koszmar!!!!!!!!!!
Od: "ewelina" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!!!!!!!!!!!
czy czasem nie myslicie ze diety sa nieskuteczne????
ja tak uwazam chociaz nigdy ich nie stosowałam ale duzo slyszalam od
znajomych!!!
aby sie odchudzic nie trzeba glodowac i jesc niedobre rzeczy ale wystarczy
jesc troszke mniej i np. jezdzic na rowerze albo pobiegac czasem !!!
pozdrawiam i czekam na wasze odpowiedzi co wy tak naprawde o tym
myslicie????????????

2. Data: 2006-04-27 08:41:02

Temat: Re: diety to koszmar!!!!!!!!!!
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

ewelina pisze:
> [...]
> jesc troszke mniej i np. jezdzic na rowerze albo pobiegac czasem !!!
> pozdrawiam i czekam na wasze odpowiedzi co wy tak naprawde o tym

Myslimy, ze za bardzo emocjonujesz sie tematem.

3. Data: 2006-04-27 12:11:07

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ewelina napisał:

> pozdrawiam i czekam na wasze odpowiedzi co wy tak naprawde o tym
> myslicie????????????

Oj, przejdz sie na saune i uzyj olejku pomaranczowego.

--
/Pozdrawiam, Filip/ - gg: 11062
Silver MKIV: 1.9 TDI-PD, GTI - Elf evolution sxr

4. Data: 2006-04-30 16:19:33

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 27 Apr 2006 10:31:32 +0200, ewelina napisał(a):

> [...]
> jesc troszke mniej i np. jezdzic na rowerze albo pobiegac czasem !!!
> pozdrawiam i czekam na wasze odpowiedzi co wy tak naprawde o tym

No i nie zapominaj o seksie.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

odchudzanie-katorga
dlaczego w polsce tak dużo młodych dziewcząt odchudzając się wpada w anoreksję
Czy ryż, kasza i makarony tuczą?
sen po jedzeniu
rabka