odchudzanie-katorga

1. Data: 2006-04-27 08:32:23

Temat: odchudzanie-katorga
Od: "malwina jagiello" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jestem wlasnie w czasie odchudzania a ladniej-diety.najwazniejsze
postanowienie to nie jedzenie slodyczy.bo u mnie jest z tym bardzo
ciezko.poprostu jestem od nich uzalezniona.sciska mnie bardzo gdy widze
czekolade ale jak na razie dzielnie sie trzymam.posilki staram sie tez
ograniczac,ale wiadomo jak jest sie studentem to jada sie nieregularnie i
zazwyczaj co popadnie.zodaczymy...