dieta, czy sport?

1. Data: 2006-04-27 12:46:40

Temat: dieta, czy sport?
Od: "trybcia" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej!
mam pytanie?
chciałabym przejść na diete,ale uwielbiam jeść, więc co mam zrobić?
może poprosu lepiej skupić się na sporcie, ale wtedy jakim?
prosze o pomoc!!musze w końcu coś zrobić, tak dalej być nie może!

pozdro, Justa

2. Data: 2006-04-27 12:53:00

Temat: Re: dieta, czy sport?
Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

In news:3aa3.00000200.4450bd30@newsgate.onet.pl, *trybcia* wrote:
> [...]
> może poprosu lepiej skupić się na sporcie, ale wtedy jakim?
> prosze o pomoc!!musze w końcu coś zrobić, tak dalej być nie może!

Odpowiedz brzmi obie z tych rzeczy - to beda efekty ;-)
Jaki sport - na pewno nie szachy sportowe tylko bieganie, rower, basen, moze
jakies cwiczenia na silowni...
O diecie to trudno powiedziec bo nie wiadomo co teraz jesz.
Ale przytnij na weglowodanch: wiecej warzyw (nie owocow), mniej kasz, ryżu,
makaronu.

--
darnok

3. Data: 2006-04-27 13:06:10

Temat: Rada:)
Od: "Anka:)" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześc justynko...
Oj mniej jedzonko..musisz miec silna wole!Ale sport tez jest jak najbardziej
wskazacy:)W twoim przypadku..napewno koszykówka:)

4. Data: 2006-04-28 06:12:46

Od: "Lea" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "trybcia" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> może poprosu lepiej skupić się na sporcie, ale wtedy jakim?
> prosze o pomoc!!musze w końcu coś zrobić, tak dalej być nie może!

co do diety polecam dietę Montignaca - tam na pewno nie będziesz chodzić
głodna.

5. Data: 2006-04-29 19:53:22

Od: "kodi" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
wiadomości news:e2qes4$ks2$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
> O diecie to trudno powiedziec bo nie wiadomo co teraz jesz.
> Ale przytnij na weglowodanch: wiecej warzyw (nie owocow), mniej kasz,

Warto też zastosować plastry wyszczuplające
pozdrawiam kodi

Czy jestem anorektyczką?
Lekkość dzięki wodzie i owocom
anoreksja