Jedzenie to straszna pokusa!!!

1. Data: 2006-04-27 12:52:12

Temat: Jedzenie to straszna pokusa!!!
Od: "Anka" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej..
Mam problem...jak wiadomo z jedzonkiem,bo to straszna pokusa!A mnie
najbardziej kusza chipsy,nie moge sie od nich odzwyczaić!Ale co zrobic?Może
wiecej ruchu...no tak:)ale to już wiem..troche trenuje siatkówke...ale to
wciąż mało!!!pomóżcie:)

2. Data: 2006-04-27 13:06:37

Temat: Re: Jedzenie to straszna pokusa!!!
Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

znam ten ból też uwielbiam jeść, ale nie rezygnuj, może troche ,mniej
jedzenia, a poprostu więcej sporu, najlepiej bieg, rower, a nawet rolki, ale
nie tak wszystko odrazu, stopniowo,a dojdziesz do wprawy!
papatki!

3. Data: 2006-04-27 18:35:06

Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
zrobic?Może
> wiecej ruchu...no tak:)ale to już wiem..troche trenuje siatkówke...ale to

Pomyśl jak się robi czipsy? widziałaś kiedyś ziemniaka? W niemal każdym są
dziurki - wyżarły je robale. A w czipsach nie ma! czemu? Bo ziemniaki na
czipsy obsypuje się taką ilością chemicznych świństw że robal nie siada :)))

4. Data: 2006-04-29 19:52:21

Od: "kodi" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adrian" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dziurki - wyżarły je robale. A w czipsach nie ma! czemu? Bo ziemniaki na
> czipsy obsypuje się taką ilością chemicznych świństw że robal nie siada

Są plastry, które powstrzymują i hamują łaknienie

5. Data: 2006-04-29 20:39:44

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

kodi pisze:

> Są plastry, które powstrzymują i hamują łaknienie

A zalepiasz nimi usta, czy drugi koniec przewodu pokarmowego?

6. Data: 2006-04-30 01:09:29

Od: "slawek" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:e30is7$iji$1@inews.gazeta.pl...

> A zalepiasz nimi usta, czy drugi koniec przewodu pokarmowego?

A cóż za wyrafinowane pieszczoty wymyślasz :P głodnemu chleb na myśli ;)
może wystarczy zakleić oczy ;)?

--
"Tak ciezko mu odwrocic wzrok, gdy dwoch homoseksualistow sie caluje? Czy
przyszlo mu do glowy, ze dla nich tak samo obrzydliwe mogloby byc

7. Data: 2006-05-09 07:44:20

Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anka napisał(a):
> [...]
> wiecej ruchu...no tak:)ale to już wiem..troche trenuje siatkówke...ale to

patrz wyżej ,,kawa a odchudzanie" coś w tym jest bo jestem chuda ja
szkapa pije trzy filiżanki dziennie

dieta, czy sport?
Czy jestem anorektyczką?
Lekkość dzięki wodzie i owocom