[pytanie] wymrażanie nadżerki

1. Data: 2004-10-14 19:15:19

Temat: [pytanie] wymrażanie nadżerki
Od: "Jarek" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy zabieg wymrażania nadżerki jest refundowany z NFZ-tu? Ostatnio moja
dziewczyna była u ginekologa (Gdańsk-przychodnia Swissmedu) i usłyszała, że
będzie musiała za to zapłacić 300zł.

Pozdrawiam
Jarek

2. Data: 2004-10-15 14:37:07

Temat: Re: [pytanie] wymrażanie nadżerki
Od: "Mrówka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
t003.jasien.net...
> [...]
> czy zabieg wymrażania nadżerki jest refundowany z NFZ-tu? Ostatnio moja
> dziewczyna była u ginekologa (Gdańsk-przychodnia Swissmedu) i usłyszała,

Tak,ja nie zaplacilam nawet grosiczka :-)

Magda

3. Data: 2004-10-15 15:13:46

Od: "Jarek" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrówka" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jarek" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
t003.jasien.net...
> że
>>
> Tak,ja nie zaplacilam nawet grosiczka :-)
>
> Magda

Dziękuję Ci za odpowiedź. To ciekawe dlaczego w Swissmedzie żądają za to
kasy, chociaż chyba się domyślam ;).

Pozdrawiam
Jarek

4. Data: 2004-10-15 15:34:42

Od: nonnocere <madziach1@_bezspamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mrówka wrote:

> Tak,ja nie zaplacilam nawet grosiczka :-)

Jest przecież coś takiego jak składka na ubezpiecznie zdrowotne ;) Także
jakieś grosiki były :).
--
Pozdrawiam, Magdalena S. + Maciuś ur. 28.09.04

5. Data: 2004-10-15 22:28:27

Od: "Mrówka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nonnocere" <madziach1@_bezspamu_gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Jest przecież coś takiego jak składka na ubezpiecznie zdrowotne ;) Także
> jakieś grosiki były :).
> --
Fakt .
Staram sie o tamtych grosiczkach nie myslec,bo noz mi sie w kieszeni otwiera
;-)

Pozdrawiam.Magda

6. Data: 2004-10-15 22:30:35

Od: "Mrówka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
t003.jasien.net...

> Dziękuję Ci za odpowiedź. To ciekawe dlaczego w Swissmedzie żądają za to
> kasy, chociaż chyba się domyślam ;).

Ja wymrazalam w przychodni co sie nazywa Medycyna Rodzinna.

Magda

7. Data: 2004-10-16 16:12:33

Od: "Jarek" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiadomości

> Fakt .
> Staram sie o tamtych grosiczkach nie myslec,bo noz mi sie w kieszeni

Nóż to mi się w kieszeni otwiera, jak słyszę, że lekarka każe płacić za coś,
co jest refundowane z naszych składek.

Pozdrawiam
Jarek

8. Data: 2004-10-16 17:07:47

Od: "Mrówka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
t003.jasien.net...
> Nóż to mi się w kieszeni otwiera, jak słyszę, że lekarka każe płacić za
coś,
> co jest refundowane z naszych składek.

Jarku,a nie mozecie udac sie do innego lekarza? Z jakiego miasta jestes?

Magda

9. Data: 2004-10-17 14:51:43

Od: "Jarek" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
t003.jasien.net...
> coś,
>>
> Jarku,a nie mozecie udac sie do innego lekarza? Z jakiego miasta jestes?

Jesteśmy z Gdańska. Chyba i tak zrobimy to prywatnie, bo jak słyszę w tak
wielu przychodniach, że już wyczerpali przyznane im limity, to po prostu
szkoda czasu na ten cały bałagan. Kwota w sumie nie jest duża, ale krew
człowieka zalewa, że co miesiąc odprowadza nie małe składki zdrowotne i ZUS,
a tak naprawdę jak raz w roku chce skorzystać z refundowanego prostego
zabiegu, to okazuje się, że nie mają na to pieniędzy. Załosne.

Pozdrawiam
Jarek

choroba Dariera
co to jest 3 migdal