grypa ???

1. Data: 2004-10-14 16:29:28

Temat: grypa ???
Od: "MalPaw" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupowiczów!!

Jedno pytanie i może podpowiecie co to takiego. Rano wyszłamz domu bez
czapki - oj, wiało i było zimno bardzo. Najpierw bolała mnie lewa strona
głowy (tak zatokowo), a potem lewa dłoń. Teraz to już całkiem czuję
"dotykowy" ból na całym lewym ramieniu. Zmierzyłam temperaturę i mam 37.2,
więc podgorączkowo. Jeśli jest to przeziębienie, czy grypa nigdy nie miałam
objawów tylko z lewej strony. Zdarza się coś takiego? Oczywiście zamierzam
pójść z tym jutro do lekarza, jeśli będzie nadal takie głupie uczucie w tych
miejscach, ale może juz dzisiaj możecie mi potwierdzić, że takie właśnie
objawy mogą występować takżę przy sezonowych chorobach jak grypa, czy
przeziębienia?
Tydzień temu oddałam honorowo krew i wszystko było ok.

Pozdrawiam,
M.