Re: pytanko!!!

From: "RobertSA" <u...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: pytanko!!!
Date: Sat, 24 Apr 2004 19:21:25 +0200

c...@s...re,
Sabinka <s...@c...wp.pl>:

> Znaczy co jest dziecinne?

Dla mnie przede wszystkim to, że najezdzasz bez powodu na wykwalifikowanego
lekarza, ktory doradza Ci bezinteresowanie, a zachwycasz sie szarlatanem,
ktory Cie robi w bambuko, rznac Cie przy tym na kase (i nie pisze tu o prof.
Kaluznym bynajmniej ;))

> EOT bo uznalam ze kontynuowanie dyskusji na
> temat tego, czego wstydzi sie casus nie ma sensu, przynajmniej na tej
> grupie.

Wypowiedz miala glebszy sens: postaraj sie ja znalezc.

> Samoobrona tez sie rozwija i tez cos w tym jest.

No wlasnie :(

> Nie wiem co za dr Bates - powinnam sie tym zainteresowac?

Jesli fascynuja Cie wrozki i homeopatia, to jak najbardziej.

> To az dziwne bo duzo mowi sie np. na temat
> wykrywalnosci zapalenia wyrostka robaczkowego przez irydologow.

Gdzie sie mowi?

> No ale OT musze powiedziec, ze udalo mi sie trafic na fajnego lekarza
> od oczu. Bardzo mila pani doktor, bardzo starala sie dobrac mi
> odpowiednie szkla i uprzejmie porozmawiala ze mna nt. oczu. Choc i tu
> wyszlam z gabinetu zdziwiona. Profesor Kałużny z Bydgoszczy pare m-cy
> temu zobaczyl w moich oczach mety

Czy jestes pewna, ze je widzial, czy zdiagnozowal na podstawie wywiadu
(Twojego opisu)?

> i przepisal mi na nie kropelki i
> witaminki, w miedzyczasie plamek, na ktore sie uskarzalam widzialam i
> widze coraz wiecej, wspomniana pani doktor stwierdzila, ze metow nie
> ma, zalecila wizyte u neurologa, bo podobno problemy z karkiem moga
> powodowac takie plamki przed oczami (fakt, na bole karku to ja
> narzekam na calego), no to poszlam po skierowanie do lekarza ogolnego.
> Pani doktor nakrzyczala tylko na mnie ze sie napewno za duzo ucze i
> wyslala na spacer. Ostatnio malo sie ucze, duzo spaceruje, kark boli
> mniej ale plamy pozostaly :]

No coz, upomnij sie w takim razie ponownie (skoro spacery nie pomogly!),
mowiac, ze to zalecenie okulisty. Jesli nie pomoze, zmien lekarza
rodzinnego.

--
Robert