pytanko!!!

1. Data: 2004-03-19 16:31:42

Temat: pytanko!!!
Od: "Sylwia" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :
mam pytanie jak sie nazywa lekarz, ktory "czyta" chorobe z oczu??
i jesli ktos wie to prosze podac kontakt takiego lekarza w okolicach Krakowa
lub Katowic, czekam na odpowiedz albo na grupe albo na meila:
s...@w...pl
pozdrowienia,Sylwia

2. Data: 2004-03-19 17:11:24

Temat: Re: pytanko!!!
Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylwia ( m...@b...pl ) napisał:
> [...]
> i jesli ktos wie to prosze podac kontakt takiego lekarza w okolicach
> Krakowa lub Katowic, czekam na odpowiedz albo na grupe albo na meila:

Irydolog

3. Data: 2004-03-19 19:49:59

Od: "Tomasz Bandurski" <b...@d...this.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona" <i...@W...pl> napisał w wiadomości

> Irydolog

Mala korekta: irydolog to nie lekarz.

T.B.

4. Data: 2004-03-19 21:40:43

Od: "Sylwia" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Bandurski" <b...@d...this.wp.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Iwona" <i...@W...pl> napisał w wiadomości

> Mala korekta: irydolog to nie lekarz.
>
> T.B.

a kto jak nie lekarz??? sprecyzuj co masz na mysli??
Sylwia

5. Data: 2004-03-19 22:01:31

Od: "Tomasz Bandurski" <b...@d...this.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwia" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> a kto jak nie lekarz??? sprecyzuj co masz na mysli??

Irydologia nie jest specjalnoscia lekarska. Nie jest oparta na wiedzy
zbieranej, opisywanej i systematyzowanej wedlug kryteriow naukowych. Zeby
diagnozowac w ten sposob nie trzeba byc lekarzem. Zasady etyki obowiazujace
lekarzy wykonujacych swoj zawod nie dopuszczaja takich praktyk- cyt art. 57
Kodeksu Etyki Lekarskiej: "Lekarz nie może posługiwać się metodami uznanymi
przez naukę za szkodliwe lub bezwartościowe. Nie powinien także współdziałać
z osobami zajmującymi się leczeniem, a nie posiadającymi do tego uprawnień."
Oczywiscie kazdemu wolno wierzyc w irydologie, ale to juz kwestia wiary...
T.B.

6. Data: 2004-03-20 07:37:08

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
uprawnień."
> Oczywiscie kazdemu wolno wierzyc w irydologie, ale to juz kwestia

tak na marginesie - sa w Polsce specjalisci chorob oczu - a wiec fachowcy,
ktorzy zajmuja sie irydologia - co oczywiscie nie oznacza, ze nalezy temu
wierzyc, lub jest traktowane jako dziedzina nauk medycznych:-))) Ot poprostu
poszerzyli sobie horyzonty o nauki paramedyczne.

casus

7. Data: 2004-03-20 07:56:04

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

c3gsbo$c45$...@i...gazeta.pl,
casus <c...@g...pl>:

> [...]
> ze nalezy temu wierzyc, lub jest traktowane jako dziedzina nauk
> medycznych:-))) Ot poprostu poszerzyli sobie horyzonty o nauki

Albo paranauki medyczne ;)
Znam jedna, ale nie tyle poszerzyla, co zrezygnowala z praktyki medycznej na
rzecz irydologii. Dobrze to zrobilo jej kieszeni, pacjentom moze tez (ja do
nich nalezalem jako dziecko).

--
Robert

8. Data: 2004-03-20 09:32:46

Od: "Sylwia" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
wiadomości news:c3gtet$oja$1@topaz.icpnet.pl...
> [...]
na
> rzecz irydologii. Dobrze to zrobilo jej kieszeni, pacjentom moze tez (ja

A jeli mozna wiedziec to w czym Ci pomogla ??

Sylwia

9. Data: 2004-03-20 10:06:00

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

c3h33r$18m$...@n...onet.pl,
Sylwia <m...@b...pl>:

> A jeli mozna wiedziec to w czym Ci pomogla ??

Jako okulistka - w niczym, za to wykazala sie szczegolnym okrucienstwem.

Jako irydolog tez oczywiscie w niczym, jesli o to pytasz, oczywiscie nie
bylem.

NB, jesli rozwazasz wizyte u irydologa, to osobiscie proponuje raczej te
pieniadze przekazac na cel dobroczynny.

Jesli masz problem zdrowotny, napisz jaki, jest szansa, ze ktos Ci poradzi,
do jakiego prawdziwego lekarza sie udac.

--
Robert

10. Data: 2004-04-22 15:59:21

Od: Sabinka <s...@c...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 20 Mar 2004 10:32:46 +0100, "Sylwia" <m...@b...pl>
wrote:

>A jeli mozna wiedziec to w czym Ci pomogla ??

Ja z ciekawosci w zeszlym roku bylam na badaniu u irydologa, aby
ogolnie stwierdzil co mi ewentualnie dolega. Troche tego postwierdzal
(raczej drobne dolegliwosci) - czesc sie zgadza, czesc nie wiem czy
sie zgadza bo nie sprawdzalam, ale w moim odczuciu jest duze
prawdopodobienstwo ze sie zgadza.
Kolezanki mojej siostry byly u niego, u jednej w oku zobaczyl, ze
miala kiedys zlamany palec (fakt), u drugiej wykryl cos na jajniku
(nie pamietam dokladnie o co chodzilo, pewnie jakis nowotwor).
Dziewczyna to zbagatelizowala i jajnika juz nie ma.
To moga byc oczywiscie zbiegi okolicznosci...

Jesli Cie to interesuje, ten pan irydolog ma na nazwisko Zukow i
przyjmuje m.in. w Toruniu (~30zl za wizyte), mam do niego numer
komorki, jesli chcesz wysle na priva.
W kazdym razie pan Zukow wypadl w moich oczach o wiele lepiej niz
wiekszosc "prawdziwych" lekarzy, z ktorymi mialam stycznosc. No ale to
tez byc moze przypadek lub moj wrodzony pech do kiepskich lekarzy.

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

www.pajacyk.pl

[info] Psychogeriatria Polska - nowe czasopismo naukowe
Szukam - Urzadzenie Pomiar cholesterolu
bole kolan
Kłykciny - help plisss
czy muszę się bać?