pytanko!!!

11. Data: 2004-04-22 21:04:59

Temat: Re: pytanko!!!
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (nie pamietam dokladnie o co chodzilo, pewnie jakis nowotwor).
> Dziewczyna to zbagatelizowala i jajnika juz nie ma.
> To moga byc oczywiscie zbiegi okolicznosci...
>
> Jesli Cie to interesuje, ten pan irydolog ma na nazwisko Zukow i
> przyjmuje m.in. w Toruniu (~30zl za wizyte), mam do niego numer
> komorki, jesli chcesz wysle na priva.
> W kazdym razie pan Zukow wypadl w moich oczach o wiele lepiej niz
> wiekszosc "prawdziwych" lekarzy, z ktorymi mialam stycznosc. No ale to
> tez byc moze przypadek lub moj wrodzony pech do kiepskich lekarzy.

coz - masz racje, wstydze sie, ze jako specjalista chorob oczu nie udaje mi
sie wykryc choroby jajnika i zlamanych palcow:-(((( :-))))
casus

12. Data: 2004-04-23 00:57:17

Od: "PAweł" <p...@w...pl@niechcespamu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> coz - masz racje, wstydze sie, ze jako specjalista chorob oczu nie udaje
mi
> sie wykryc choroby jajnika i zlamanych palcow:-(((( :-))))
> casus

E tam, jaja (przepraszam) sobie robisz;- głupiego złamanego palca nie
potrafisz wykryć:)!

W tej sytuacji nie pozostaje Ci nic innego, jak nosic wkładki do butów z
promieniującymi czerwonymi punktami prof. dr.(h.c) Piotrowskiego :)
Swoją droga to niegłupi facet,- z tych wkładek wybudował klinikę , - no,
moze "klinikę", ale w każdym razie 4-ro pietrową.

13. Data: 2004-04-23 17:31:41

Od: Sabinka <s...@c...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 22 Apr 2004 23:04:59 +0200, "casus" <c...@g...pl> wrote:

>coz - masz racje, wstydze sie, ze jako specjalista chorob oczu nie udaje mi
>sie wykryc choroby jajnika i zlamanych palcow:-(((( :-))))

Lepiej wstydz sie tego, ze nie umiesz ciac cytatow i pisujesz
bezsensownie. EOT.

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

www.pajacyk.pl

14. Data: 2004-04-23 23:12:57

Od: "Robert" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lepiej wstydz sie tego, ze nie umiesz ciac cytatow i pisujesz
> bezsensownie. EOT.

Po co ta zlosliwosc...
Po pierwsze bardzo nieladnie i dziecinnie jest konczyc rozmowe: "pisujesz
bezsensownie. EOT."
Po drugie co bylo bezsensownego w jego wypowiedzi?
Po trzecie w poprzedniej wiadomosci odpowiadalas na pytanie
">A jeli mozna wiedziec to w czym Ci pomogla ??"
ale nie odpowiedzialas w czym CI pomogla...

Irydologia sie rozwija z roznych zapewne powodow, ale zauwaz ze rownie
dobrze radza sobie wrozki, czy rowniez uwazasz ze cos w tym jest? Jak
myslisz dlaczego nie prowadzi sie badan statystycznych na temat poprawnosci
rozpoznan stawianych przez irydologow czy tez np. wynikow leczenia metoda dr
Batesa - choc to troszke inny temat.
Pozdrawiam

Robert Milewski

15. Data: 2004-04-24 12:55:09

Od: Sabinka <s...@c...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 24 Apr 2004 01:12:57 +0200, "Robert" <r...@m...pl> wrote:

>Po co ta zlosliwosc...

Przepraszam, troche sie zdraznilam. Ale to dlatego, ze wyczulam, byc
moze nieslusznie, zlosliwosc w wypowiedzi casusa.

>Po pierwsze bardzo nieladnie i dziecinnie jest konczyc rozmowe: "pisujesz
>bezsensownie. EOT."

Znaczy co jest dziecinne? EOT bo uznalam ze kontynuowanie dyskusji na
temat tego, czego wstydzi sie casus nie ma sensu, przynajmniej na tej
grupie.

>Po drugie co bylo bezsensownego w jego wypowiedzi?

Nie widze zwiazku jego wypowiedzi z moim postem, na ktory odpowiadal.

>Po trzecie w poprzedniej wiadomosci odpowiadalas na pytanie
>">A jeli mozna wiedziec to w czym Ci pomogla ??"
>ale nie odpowiedzialas w czym CI pomogla...

Pan irydolog pomogl mi zidentyfikowac pare dolegliwosci, ale napisalam
to co napisalam bo uznalam, ze Sylwie zainteresuja rozne efekty
spotkan z irydologiem.

>Irydologia sie rozwija z roznych zapewne powodow, ale zauwaz ze rownie
>dobrze radza sobie wrozki, czy rowniez uwazasz ze cos w tym jest?

Samoobrona tez sie rozwija i tez cos w tym jest. Nie wiem po co
piszesz o wrozkach. Ty jestes zdaje sie wielkim promotorem tego, co
uznane naukowo. Ja na podstawie swoich doswiadczen (nie tylko
zwiazanych z medycyna) doszlam do wniosku, ze nie ma sensu naukowych
dowodow i wywodów traktowac jak wyrocznie, bo wyrocznia nie powinna
byc zmienna.
Wrozki dobrze sobie radza pewnie dzieki reklamie i bazowaniu na
ludzkiej ciekawosci dot. przyszlosci - to chyba dobry teren do
robienia pieniedzy. Czy jest cos prawdziwego w ich dzialaniu - nie mam
pojecia, nie mialam nigdy z taka styku. Zato mialam pewna stycznosc z
irydologia, wiec o tym napisalam, bo o tym mowiono, choc temat watku -
fakt - jest malo sprecyzowany ;)

> [...]
>rozpoznan stawianych przez irydologow czy tez np. wynikow leczenia metoda dr

Nie wiem co za dr Bates - powinnam sie tym zainteresowac?
Czemu nie prowadzi sie badan statystycznych nt. irydologii? Nie wiem -
a nie prowadzi sie? To az dziwne bo duzo mowi sie np. na temat
wykrywalnosci zapalenia wyrostka robaczkowego przez irydologow.
Poza tym moze tak wyglada, ale ja irydologii nie bronie bo mialam z
nia zbyt maly styk. Tak samo nie bronie niemilych lekarzy, ktorzy
traktuja pojedynczego pacjenta tylko jako zrodla dochodu. Milych,
ktorzy sa tylko mili i nic poza tym - tez nie bronie.
No ale OT musze powiedziec, ze udalo mi sie trafic na fajnego lekarza
od oczu. Bardzo mila pani doktor, bardzo starala sie dobrac mi
odpowiednie szkla i uprzejmie porozmawiala ze mna nt. oczu. Choc i tu
wyszlam z gabinetu zdziwiona. Profesor Kałużny z Bydgoszczy pare m-cy
temu zobaczyl w moich oczach mety i przepisal mi na nie kropelki i
witaminki, w miedzyczasie plamek, na ktore sie uskarzalam widzialam i
widze coraz wiecej, wspomniana pani doktor stwierdzila, ze metow nie
ma, zalecila wizyte u neurologa, bo podobno problemy z karkiem moga
powodowac takie plamki przed oczami (fakt, na bole karku to ja
narzekam na calego), no to poszlam po skierowanie do lekarza ogolnego.
Pani doktor nakrzyczala tylko na mnie ze sie napewno za duzo ucze i
wyslala na spacer. Ostatnio malo sie ucze, duzo spaceruje, kark boli
mniej ale plamy pozostaly :]
A pan irydolog - fakt - wykryl mi gdzies w odcinku szyjnym kregoslupa
"niestabilnosc" czy cos takiego. Czy ma to jakis zwiazek - nie wiem.

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

www.pajacyk.pl

16. Data: 2004-04-24 17:21:25

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

c...@s...re,
Sabinka <s...@c...wp.pl>:

> Znaczy co jest dziecinne?

Dla mnie przede wszystkim to, że najezdzasz bez powodu na wykwalifikowanego
lekarza, ktory doradza Ci bezinteresowanie, a zachwycasz sie szarlatanem,
ktory Cie robi w bambuko, rznac Cie przy tym na kase (i nie pisze tu o prof.
Kaluznym bynajmniej ;))

> EOT bo uznalam ze kontynuowanie dyskusji na
> temat tego, czego wstydzi sie casus nie ma sensu, przynajmniej na tej
> grupie.

Wypowiedz miala glebszy sens: postaraj sie ja znalezc.

> Samoobrona tez sie rozwija i tez cos w tym jest.

No wlasnie :(

> Nie wiem co za dr Bates - powinnam sie tym zainteresowac?

Jesli fascynuja Cie wrozki i homeopatia, to jak najbardziej.

> To az dziwne bo duzo mowi sie np. na temat
> wykrywalnosci zapalenia wyrostka robaczkowego przez irydologow.

Gdzie sie mowi?

> [...]
> odpowiednie szkla i uprzejmie porozmawiala ze mna nt. oczu. Choc i tu
> wyszlam z gabinetu zdziwiona. Profesor Kałużny z Bydgoszczy pare m-cy

Czy jestes pewna, ze je widzial, czy zdiagnozowal na podstawie wywiadu
(Twojego opisu)?

> [...]
> Pani doktor nakrzyczala tylko na mnie ze sie napewno za duzo ucze i
> wyslala na spacer. Ostatnio malo sie ucze, duzo spaceruje, kark boli

No coz, upomnij sie w takim razie ponownie (skoro spacery nie pomogly!),
mowiac, ze to zalecenie okulisty. Jesli nie pomoze, zmien lekarza
rodzinnego.

--
Robert

17. Data: 2004-04-24 19:37:41

Od: Sabinka <s...@c...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 24 Apr 2004 19:21:25 +0200, "RobertSA"
<u...@o...pl> wrote:

> [...]
>ktory Cie robi w bambuko, rznac Cie przy tym na kase (i nie pisze tu o prof.

Kiedyz to ja na tej grupie zachwycalam sie kimkolwiek? No, moze troche
Kaluznym i pania okulistka, o ktorej wyzej wspomnialam, chociaz chyba
to przesada - zachwycac sie kims za to, ze stara sie dobrze wykonywac
zawod. Innych zachwytow nie pamietam - przypomnij prosze.
A jesli chodzi o najezdzanie, to jesli juz mi sie najezdzanko wyrwie
to nie patrze na ile kto jest wykwalifikowany i wyksztalcony, tylko na
to, czy dal powod do najezdzania.

>Wypowiedz miala glebszy sens: postaraj sie ja znalezc.

Pl.hum.poezja?

>Jesli fascynuja Cie wrozki i homeopatia, to jak najbardziej.

Niestety obecnie chyba nic mnie nie fascynuje. Wrozki sa mi obojetne a
homeopatia czasem mi troche pomaga. Byc moze jako placebo, ale co za
roznica - najwazniejsze ze pomaga.

>Gdzie sie mowi?

Tu i owdzie.

>Czy jestes pewna, ze je widzial, czy zdiagnozowal na podstawie wywiadu
>(Twojego opisu)?

No, pewna nie moge byc, ale po tym jak mi w skupieniu przez dluzszy
czas zagladal do oczu, powiedzial ze mam. Znaczy nawet nie powiedzial
ze mam mety tylko obrazowo opisal, o czym juz tutaj pialam i Wy
powiedzieliscie mi ze to mety.

>No coz, upomnij sie w takim razie ponownie (skoro spacery nie pomogly!),
>mowiac, ze to zalecenie okulisty. Jesli nie pomoze, zmien lekarza
>rodzinnego.

Niestety jedyny lekarz rodzinny w tym miescie nie moze przyjac pod
skrzydla wiecej pacjentow. A jak jest w przychodni publicznej - szkoda
gadac. Tamtej pani doktor mowilam ze to zalecenie okulisty, mam nawet
to napisane. Ale jej zdecydowanie raczej wskazuje na to, ze zdania nie
zmieni. Nie jest problemem zarejestrowanie sie do innego lekarza, ale
to czekanie w kolejkach by potem zostac zwymyslanym przez lekarza badz
potraktowanym jak produkt w produkcji tasmowej jest bardzo
upokarzajace.
Prywatnie mnie nie stac.

BTW czy to prawda ze do lekarza do przychodni mozna isc tylko z jednym
schorzeniem, z kolejnym trzeba sie ponownie rejestrowac, czy to tylko
(zrozumiala zreszta) niechec lekarzy do zalatwiania dwoch spraw za
jedne pieniadze?

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

www.pajacyk.pl

18. Data: 2004-04-24 20:12:37

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

c...@s...re,
Sabinka <s...@c...wp.pl>:

> [...]
> to przesada - zachwycac sie kims za to, ze stara sie dobrze wykonywac
> zawod. Innych zachwytow nie pamietam - przypomnij prosze.

Chodzi o irydologa.

> Niestety obecnie chyba nic mnie nie fascynuje. Wrozki sa mi obojetne a
> homeopatia czasem mi troche pomaga. Byc moze jako placebo, ale co za
> roznica - najwazniejsze ze pomaga.

Tu jest ksiazka Batesa:
http://www.indiangyan.com/books/healthbooks/better_e
yesight/index.shtml
Zycze sukcesow.

> Tu i owdzie.

???

> [...]
> czas zagladal do oczu, powiedzial ze mam. Znaczy nawet nie powiedzial
> ze mam mety tylko obrazowo opisal, o czym juz tutaj pialam i Wy

No to wyglada na to, ze jednak widzial mety. Pytanie za 100 pkt., czy Twoje
wrazenia wzrokowe wynikaja z tych metow, czy maja podloze neurologiczne.

> Prywatnie mnie nie stac.

Hmm, proponuje przebudowac strukture wydatkow na zdrowie. Zaoszczedzic na
irydologu, udac sie do neurologa.

> BTW czy to prawda ze do lekarza do przychodni mozna isc tylko z jednym
> schorzeniem, z kolejnym trzeba sie ponownie rejestrowac, czy to tylko

Nic mi o tym nie wiadomo, ale nie znam sie na tym.

--
Robert

19. Data: 2004-04-24 20:28:37

Od: "Robert" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znaczy co jest dziecinne? EOT bo uznalam ze kontynuowanie dyskusji na
> temat tego, czego wstydzi sie casus nie ma sensu, przynajmniej na tej
> grupie.

Chodzi mi o sytuacje gdy na koniec wypowiedzi pojawia sie stwierdzenie np.
oskarzajace rozmowce i nie daje mu sie szansy odpowiedzi. Napisalem
"dziecinne" poniewaz dzieci czesto tak robia, wykrzykujac swoje zdanie i
uciekajac aby nie uslyszec odpowiedzi, maja wtedy wrazenie ze postawily "na
swoim"

> Nie widze zwiazku jego wypowiedzi z moim postem, na ktory odpowiadal.

Wydaje mi sie ze to odpowiedz na Twoje:
> W kazdym razie pan Zukow wypadl w moich oczach o wiele lepiej niz
> wiekszosc "prawdziwych" lekarzy, z ktorymi mialam stycznosc.
dlatego zwiazek wydal mi sie oczywisty... wiem ze pisalas tylko o lekarzach
z ktorymi mialas stycznosc, ale przy drobnym uogolnieniu...

> Samoobrona tez sie rozwija i tez cos w tym jest. Nie wiem po co
> piszesz o wrozkach.

No wlasnie, strzal w 10-ke :) Dla mnie Samoobrona, irydologia i wrozki to
bardzo pokrewne zagadnienia, choc innej natury i dla innych celow, choc cel
ostateczny uwazam ten sam... dla pieniedzy niestety...

> Ty jestes zdaje sie wielkim promotorem tego, co
> uznane naukowo.

No nie da sie ukryc, sam zreszta probuje do rozwoju owej nauki sie
przyczynic, wiec nieetyczne byloby gdybym nie uznawal tego co naukowo
udowodnione...

> Ja na podstawie swoich doswiadczen (nie tylko
> zwiazanych z medycyna) doszlam do wniosku, ze nie ma sensu naukowych
> dowodow i wywodów traktowac jak wyrocznie, bo wyrocznia nie powinna
> byc zmienna.

Na pewno nie jako wyrocznie, ale trzeba brac powaznie bo jezeli cos uznano
za statystycznie istotne, to musi cos w tym byc...

> [...]
> ludzkiej ciekawosci dot. przyszlosci - to chyba dobry teren do
> robienia pieniedzy. Czy jest cos prawdziwego w ich dzialaniu - nie mam

Dodam tylko ze _osobiscie_ znam kilka osob ktore zarzekaja sie ze wrozka
powiedziala im cala przeszlosc a i z opowiadan o przyszlosci wiele sie juz
zdazylo sprawdzic. I w zaden sposob nie da sie z nimi na ten temat
dyskutowac... Podobnie mysle jest tutaj, troszke psychologii i mozna czytac
przeszlosc i przyszlosc... No moze irydologia troszke blizej medycyny niz
wrozbiarstwo, ale chodzi mi o istote problemu.

> Nie wiem co za dr Bates - powinnam sie tym zainteresowac?

Jego teoria dotyczy mowiac najogolniej naturalnych metod leczenia wad
wzroku - moim zdaniem nie powinnas sie zainteresowac, ale jesli chcesz to
google poda Ci mnostwo informacji

> Czemu nie prowadzi sie badan statystycznych nt. irydologii? Nie wiem -
> a nie prowadzi sie?

Wg mojej wiedzy nie, bo nikt nie jest tym zainteresowany, ideowi zwolennicy
wola poprzestac na zaswiadczeniach slownych, eksperyment statystyczny moglby
obalic cala teorie, a ideowych przeciwnikow ktorym chcialoby sie
zainwestowac po to tylko aby udowodnic nieskutecznosc czegos - brak...

> To az dziwne bo duzo mowi sie np. na temat
> wykrywalnosci zapalenia wyrostka robaczkowego przez irydologow.

No wlasnie, mowi sie...

> A pan irydolog - fakt - wykryl mi gdzies w odcinku szyjnym kregoslupa
> "niestabilnosc" czy cos takiego. Czy ma to jakis zwiazek - nie wiem.

Ogolnie to pieknie by bylo gdyby z oka dalo sie wyczytac stan calego
organizmu, choroby i zagrozenia, uwiez mi ze wtedy dopiero specjalisci
chorob oczu byliby popularni, i kazdy komu zalezy tylko na pieniadzach
bralby sie za irydologie... a moze tak wlasnie jest?
Pozdrawiam

Robert

20. Data: 2004-04-24 20:34:25

Od: Sabinka <s...@c...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 24 Apr 2004 22:12:37 +0200, "RobertSA"
<u...@o...pl> wrote:

>Chodzi o irydologa.

Naprawde niepamietam - mozesz mida podac?

>Tu jest ksiazka Batesa:
>http://www.indiangyan.com/books/healthbooks/better_
eyesight/index.shtml
>Zycze sukcesow.

Dziekuje serdecznie, ale w czym?

>???

Tu pamietam ze sie o tym mowilo. Poza tym slyszalam o tym z roznych
zrodel.

>No to wyglada na to, ze jednak widzial mety. Pytanie za 100 pkt., czy Twoje
>wrazenia wzrokowe wynikaja z tych metow, czy maja podloze neurologiczne.

Ha, i kto te 100 pkt dostanie :)
Generalnie te dwie czarne plamki ktore czasami widze - mysle ze to
mety, reszta.. no nie wiem, moze tez, pasuje mi to pod obraz czegos
plywajacego, bo sie przemieszcza (plamki tworza rozne nieregularne
ksztalty). Ale nie wiem jak mialyby wygladac plamki neurologiczne ;]

>Hmm, proponuje przebudowac strukture wydatkow na zdrowie. Zaoszczedzic na
>irydologu, udac sie do neurologa.

To nie jest mozliwe bo nie mam w planach finansowych wizyty u
irydologa.
BTW u irydologa bylam raz i byla to wizyta sponsorowana.

>Nic mi o tym nie wiadomo, ale nie znam sie na tym.

Ok.

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

www.pajacyk.pl

[info] Psychogeriatria Polska - nowe czasopismo naukowe
Szukam - Urzadzenie Pomiar cholesterolu
bole kolan
Kłykciny - help plisss
czy muszę się bać?