Re: pytanko!!!

From: Sabinka <s...@c...wp.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: pytanko!!!
Date: Sat, 24 Apr 2004 22:34:25 +0200
Sender: g...@p...onet.pl@193.19.104.194

On Sat, 24 Apr 2004 22:12:37 +0200, "RobertSA"
<u...@o...pl> wrote:

>Chodzi o irydologa.

Naprawde niepamietam - mozesz mida podac?

>Tu jest ksiazka Batesa:
>http://www.indiangyan.com/books/healthbooks/better_
eyesight/index.shtml
>Zycze sukcesow.

Dziekuje serdecznie, ale w czym?

>???

Tu pamietam ze sie o tym mowilo. Poza tym slyszalam o tym z roznych
zrodel.

>No to wyglada na to, ze jednak widzial mety. Pytanie za 100 pkt., czy Twoje
>wrazenia wzrokowe wynikaja z tych metow, czy maja podloze neurologiczne.

Ha, i kto te 100 pkt dostanie :)
Generalnie te dwie czarne plamki ktore czasami widze - mysle ze to
mety, reszta.. no nie wiem, moze tez, pasuje mi to pod obraz czegos
plywajacego, bo sie przemieszcza (plamki tworza rozne nieregularne
ksztalty). Ale nie wiem jak mialyby wygladac plamki neurologiczne ;]

>Hmm, proponuje przebudowac strukture wydatkow na zdrowie. Zaoszczedzic na
>irydologu, udac sie do neurologa.

To nie jest mozliwe bo nie mam w planach finansowych wizyty u
irydologa.
BTW u irydologa bylam raz i byla to wizyta sponsorowana.

>Nic mi o tym nie wiadomo, ale nie znam sie na tym.

Ok.

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)