Szukam - Urzadzenie Pomiar cholesterolu

1. Data: 2004-03-19 13:38:36

Temat: Szukam - Urzadzenie Pomiar cholesterolu
Od: "Wujek" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam urzadzenia do pomiaru cholesterolu we krwi.
Moze ktos wie gdzie kupic ? Jakas nazwa producenta ?

Pozdrawiam,
Wuj.

2. Data: 2004-03-19 16:32:37

Temat: Re: Szukam - Urzadzenie Pomiar cholesterolu
Od: "pestifer" <p...@C...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wujek" <k...@m...pl> napisał w wiadomości
> Szukam urzadzenia do pomiaru cholesterolu we krwi.
> Moze ktos wie gdzie kupic ? Jakas nazwa producenta ?

podreczne?
Accutrend GCT

3. Data: 2004-03-20 06:37:06

Od: "pestifer" <p...@C...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Patryk" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> Urzadzenie jest ok, ale zawiera rowniez glukometr
> ktory juz posiadam. Moze sa urzadzenie tylko
> i wylacznie do pomiaru lipidów ?

innych nie znam ale powiem ci, ze mam np zegarek w mikrofali i mi nie
przeszkadza

4. Data: 2004-03-21 15:21:43

Od: "pestifer" <p...@C...fm> szukaj wiadomości tego autora

> mnie tez nie przeszkadza... tylka ta cena ponad 600 pln :(

o! to spadla. ja placilem chyba 950
na pocieszenie powiem, ze firma jest solidna, jak moj sie zepsul na amen po
3 czy 4 latach i nie umieli naprawic w serwisie to bez mrugniecia wymienili
na nowy. a gwarancji jest rok. odrobia to na paskach ale milo

bole kolan
Kłykciny - help plisss
czy muszę się bać?
reumatolog
DZIECI-prawidłowy rozwój-SZKOLENIE dla rodziców i profesjonalistów