czy muszę się bać?

1. Data: 2004-03-19 09:53:12

Temat: czy muszę się bać?
Od: ">>Darko<<" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
mam skierowanie do szpitala na oddział nefrologiczny
mają mi zrobić jakieś badania .
Boję się, ale nie wiem czy moje obawy są uzasadnione.
Czy będą mi robić coś co boli, albo niesie za sobą jakieś ryzyko?

Marysia

2. Data: 2004-03-19 11:47:30

Temat: Re: czy muszę się bać?
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ">>Darko<<" <z...@w...pl> napisał w
wiadomości news:c3efti$27g$1@inews.gazeta.pl...

Czy musisz się bać?

NIE NIGDY !!!
Nic nie musisz!

> mam skierowanie do szpitala na oddział nefrologiczny
> mają mi zrobić jakieś badania .
> Boję się,

A po co? Daje Ci to coś?

Trzymaj się i nie bój się niczego!

Pozdrawiam
Qwax

3. Data: 2004-03-19 12:22:12

Od: "mała" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik ">>Darko<<" <z...@w...pl> napisał w
> [...]
Witaj Marysiu
Rozumiem Cię że się boisz pójść do szpitala ale lepiej żeby Cię dobrze
zdiagnozowali i zalecili jakieś leczenie niż zaniedbać nerki .
Już Ci pisałam że choroby nerek są uciążliwe do leczenia .Nie jest moim celem
Cię straszyć ,ale wiem coś na ten temat .Chore nerki nie bolą ale nie leczone
moą doprowadzić do poważnych powikłań .Więć nie zwlekaj i nie bagatelizuj
swojej choroby . Pozdrawiam Cię i życzę dużo zdrowia .
Ps.Jak chcesz coś wiedzieć to podaj jak można nawiązać z tobą kontakt

4. Data: 2004-03-19 13:03:31

Od: ">>Darko<<" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mój adres z...@g...pl
.

5. Data: 2004-03-19 13:21:01

Od: "batory" <b...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Boję się, ale nie wiem czy moje obawy są uzasadnione.
> Czy będą mi robić coś co boli, albo niesie za sobą jakieś ryzyko?

To nie wiesz po co idziesz do szpitala? Lekarz kierujące Cię tam nie
powiedział? Skandal.
Pozdrówka - Agnieszka

6. Data: 2004-03-19 13:42:57

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "batory" <b...@w...poczta.onet.pl>
napisał w wiadomości

> [...]
wiadomości
jakieś ryzyko?

> To nie wiesz po co idziesz do szpitala? Lekarz kierujące

Skandal?????

Rzeczywistość!!!

Pozdrawiam
Qwax

7. Data: 2004-03-19 17:28:25

Od: "Ania" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mój adres  z...@g...pl
> .

> Marysiu napisałam do Ciebie na Twoją pocztę nie wiem czy otrzymałaś
Pozdrawiam
mała

8. Data: 2004-03-19 20:16:25

Temat: Re: Re: czy muszę się bać?
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 19 Mar 2004, batory wrote:

> To nie wiesz po co idziesz do szpitala? Lekarz kierujące Cię tam nie
> powiedział? Skandal.

pewnie powiedzial, poza tym lekarz rodzinny nie ustala w Polsce
planu diagnostycznego chorego tam kierowanego. Decyzje podejmie
nefrolog po przyjeciu pacjenta na oddzial.

P.>
--
Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
http://renata.am.torun.pl

reumatolog
DZIECI-prawidłowy rozwój-SZKOLENIE dla rodziców i profesjonalistów
Ciaza a bol
pytanie
SPAM - oddam 2 osobową wejściówkę na targi salmed/salus/saldent 2004 w Poznaniu