Re: pytanko!!!

From: "RobertSA" <u...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: pytanko!!!
Date: Sat, 24 Apr 2004 22:12:37 +0200

c...@s...re,
Sabinka <s...@c...wp.pl>:

> Kiedyz to ja na tej grupie zachwycalam sie kimkolwiek? No, moze troche
> Kaluznym i pania okulistka, o ktorej wyzej wspomnialam, chociaz chyba
> to przesada - zachwycac sie kims za to, ze stara sie dobrze wykonywac
> zawod. Innych zachwytow nie pamietam - przypomnij prosze.

Chodzi o irydologa.

> Niestety obecnie chyba nic mnie nie fascynuje. Wrozki sa mi obojetne a
> homeopatia czasem mi troche pomaga. Byc moze jako placebo, ale co za
> roznica - najwazniejsze ze pomaga.

Tu jest ksiazka Batesa:
http://www.indiangyan.com/books/healthbooks/better_e
yesight/index.shtml
Zycze sukcesow.

> Tu i owdzie.

???

> No, pewna nie moge byc, ale po tym jak mi w skupieniu przez dluzszy
> czas zagladal do oczu, powiedzial ze mam. Znaczy nawet nie powiedzial
> ze mam mety tylko obrazowo opisal, o czym juz tutaj pialam i Wy
> powiedzieliscie mi ze to mety.

No to wyglada na to, ze jednak widzial mety. Pytanie za 100 pkt., czy Twoje
wrazenia wzrokowe wynikaja z tych metow, czy maja podloze neurologiczne.

> Prywatnie mnie nie stac.

Hmm, proponuje przebudowac strukture wydatkow na zdrowie. Zaoszczedzic na
irydologu, udac sie do neurologa.

> BTW czy to prawda ze do lekarza do przychodni mozna isc tylko z jednym
> schorzeniem, z kolejnym trzeba sie ponownie rejestrowac, czy to tylko

Nic mi o tym nie wiadomo, ale nie znam sie na tym.

--
Robert