Re: pytanko

1. Data: 2000-06-16 20:25:58

Temat: Re: pytanko
Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

-----Original Message-----
From: Gosia <g...@p...fm>
To: p...@n...pl <p...@n...pl>
Date: 16 czerwca 2000 08:36
Subject: pytanko

>Troszke moze nie na temat: kto z grupy pisze spoza Polski?
>Wiem, ze Magdalena B. na pewno. Kto jeszcze?
>B. wazne dla mnie
>
>Gosia
Ja pisze z Wielkopolski (o ile pamietam to Jader tez - Jaderku podnies lapke
w gore jesli sie poczuwasz) - i prosze mi sie tu nie smiac bo Wielkopolanie
to zupelne inna nacja niz reszta Polakow - nasza odrebnosc od reszty Polski
manifestujemy glownie jedzeniem plackow ziemnaczanych z cukrem :-))),
slepych ryb z myrdyrda i pyr z gzikiem, nazywaniem pyzami klusek drozdzowych
gotowanych na parze i naklejaniem na szyby samochodow nalepek z napisem Wlkp
zamiast PL :-)))))
nieco nacjonalistyczna w tonie aczkolwiek absolutnie pokojowo nastawiona
Herbatka

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/

1. Data: 2000-06-17 06:45:12

Temat: Odp: pytanko
Od: "Zalewscy" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Herbatka wote:
> [...]
> w gore jesli sie poczuwasz) - i prosze mi sie tu nie smiac bo
Wielkopolanie
> to zupelne inna nacja niz reszta Polakow

Czy korzenie tez sie licza? A bo z korzeni ja tez jestem wielkopolanka i
mocno z tego jestem dumna :-)))
pozdrowienia
Ula

1. Data: 2000-06-17 08:17:34

Od: "Artur" <z...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Herbatka" <b...@d...com.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
A ja wedlug was jestem z tej gorszej Polski, pochodze z Radomia tu sie
urodzilem (miasta WARCHOLÓW) - moje korzenie siegaja zas Slaska i wedlug was
Wielkopolska gospodarnosc etc to jest to cos czym jestescie odemnie lepsi.
Sorry ja ludzi oceniam troche inaczej, co prawda nie lubimy sie z Kielcami
(scyzorykami - nie wiecie dlaczego poczytajcie troche historii), ale
jednoczesnie mam tam kumpli i znajomych.
Pozdrawiam
Artur

1. Data: 2000-06-17 11:03:04

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Herbatka <b...@d...com.pl> wrote:

> [...]
> gotowanych na parze i naklejaniem na szyby samochodow nalepek z napisem Wlkp

Smiac sie nie chce, raczej plakac. Nie dosyc, ze mamy w Krakowie tego
durnego Maklowicza z kolegami, co tesknia za zaborem, to jeszcze w
Wielkopolsce ludzie poglupieli.

Wladyslaw

1. Data: 2000-06-17 14:39:16

Od: "Zalewscy" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur wrote:
wedlug was
> Wielkopolska gospodarnosc etc to jest to cos czym jestescie odemnie lepsi.
> Sorry ja ludzi oceniam troche inaczej,

O, przepraszam! Herbatka napisała, ze Wielkopolanie sa "inni", nie uzyla
okreslenia - lepsi. A ze pozostali twierdza, ze nie masz to jak nasza
gospodarnosc; coz o gustach sie dyskutuje :-) Powiem jak rasowy polityk: nie
zaprzecze, ani nie potwierdze
pozdrowienia
dumna ze swoich korzeni poznanskich
Ula

1. Data: 2000-06-17 16:45:59

Od: "Maxim Abramovich" <m...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

Czolem!
> Czy korzenie tez sie licza? A bo z korzeni ja tez jestem wielkopolanka i
> mocno z tego jestem dumna :-)))
> pozdrowienia
> Ula
Jezeli korzenie sie licza, to ja rodowity polak! Moj pra, pra, pra dziadek
uczienstniczyl w powstaniu Kosciuszki, za co byl wyslany na Sybierie.
Pozdrowienia, Maksim.

1. Data: 2000-06-17 20:44:37

Od: "Camille" <c...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Artur <z...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:394b33be$...@n...vogel.pl...

> A ja wedlug was jestem z tej gorszej Polski, pochodze z Radomia tu sie
> urodzilem (miasta WARCHOLÓW)

O rany, krajan w grupie! Witaj, bracie radomianinie :-).

Camille (radomianka z korzeniami na Ukrainie i w Mongolii, jeśli wierzyć
legendom rodzinnym, a chyba wierzyć, bo paru krewnych ma skośne oczy).

1. Data: 2000-06-19 09:33:06

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Herbatka <b...@d...com.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:012b01bfd7cc$9609fb40$c60ca0d4@tea...

O qrde! No podnosze obie lapki. Nie wiedzialem, ze sie trzeba odezwac, bo
zawsze uwazalem, ze kulinarnie, to my jestesmy Polska, a ci pozostali to
zagranica ;)

Jader

1. Data: 2000-06-19 09:35:59

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
was
> Wielkopolska gospodarnosc etc to jest to cos czym jestescie odemnie lepsi.

O rany, i co sie tak denerwowac, przeciez nikt Cie osobiscie za to nie wini
;)

Jader

1. Data: 2000-06-20 10:24:36

Od: "Dana" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zalewscy <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:Y7F25.21857$D...@n...tpnet.pl...

> Herbatka wote:
> lapke
> Wielkopolanie
>
> Czy korzenie tez sie licza? A bo z korzeni ja tez jestem wielkopolanka i
> mocno z tego jestem dumna :-)))
> pozdrowienia
> Ula

Ja z korzeni jestem ukrainsko-wolynska, ale po mezu i z umilowania
kulinarnego Wielkopolanka.

--
DanaB
http://www.kuchnia.com.pl