pytanko

1. Data: 2005-05-04 17:42:27

Temat: pytanko
Od: "marcin" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Pisze prace licencjacka na temat kuchni arabskiej.Czy moglby ktos serdeczny
podpowiedziec mi gdzie moglbym znalezc jakies materialy do tej
pracy.chcialem nabyc ksiazke r.roczana,ale nigdzie ni emoge jej dostac nawet
w ksiegarni internetowej wyczerpaly sie zapasy.z gory dziekuje

2. Data: 2005-05-04 18:15:29

Temat: Re: pytanko
Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

marcin wrote:
> [...]
> pracy.chcialem nabyc ksiazke r.roczana,ale nigdzie ni emoge jej dostac nawet
> w ksiegarni internetowej wyczerpaly sie zapasy.z gory dziekuje

Ksiazka jest dostepna tu:

http://www.mareno.pl/ksiazka.php?isbn=83-916332-1-7

i tu:

http://www.inbook.pl/index.php?a=_szukaj&s=kuchnia+a
rabska&d=ksiazki&g=t&x=0&y=0

i w kilkunastu innych ksiegarniach internetowych.

Materialy

Po polsku:

http://www.planetaislam.com/kobiety/przepisy/

Po angielsku:

http://www.coquinaria.nl/english/recipes/04.6histrec
ept.htm

Gelder GJ van. 2000. God's Banquet: Food in Classical Arab Literature.
Columbia University Press.

A Book of Middle Eastern Food
by Claudia Roden
(Vintage Books, 1974)
ISBN 0394719484

A Taste of Lebanon
Cooking Today the Lebanese Way
by Mary Salloum
(Interlink Pub Group, 1992)
ISBN: 0940793903

From the Lands of Figs and Olives:
Over 300 Delicious & Unusual Recipes from the Middle East
by Habeeb Salloum and James Peters
(Interlink Pub Group,1998)
ISBN: 1566561604

The Great Book of Couscous
Classic Cuisines of Morocco, Algeria and Tunisia
by Copeland Marks
(Donald Fine, 1994)
ISBN: 1-556611-420-6

MB

3. Data: 2005-05-06 17:11:53

Od: Waldemar Krzok <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

marcin wrote:
> [...]
> pracy.chcialem nabyc ksiazke r.roczana,ale nigdzie ni emoge jej dostac nawet
> w ksiegarni internetowej wyczerpaly sie zapasy.z gory dziekuje

mam książkę pt. Kuchnia arabska jak u mamy w Bejrucie, ale po niemiecku.
Jak podpasuje, to mogę conieco zeskanować, ale na wszystko nie mam czasu.

Waldek,chwilowo w Berlinie

Szparagi
Grill elektryczny -doradzcie prosze!
gdzie w Krakowie kupić
Jaka surówka do krokietów z kapusty i grzybów?
suszone pomidory