Re: r o z w ó j umysłowy i duchowy (etyczny)

1. Data: 2009-10-22 14:36:40

Temat: Re: r o z w ó j umysłowy i duchowy (etyczny)
Od: "Brat" <B...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"fire.fun -`@'- house.club" <v...@i...pl>
news:hbphnr$qo9$1@news.interia.pl...

> [...]
> o r o z w o j u ? Szulali filozofowie czegoś
> stałego, kamienia, o co mógłby się człowiek oprzeć...
> i przecież znaleźli, dawno temu zakopane dzieje, a Wy co,
> Bracia, podniecacie się współczesnym bredzeniem o czym właściwie ?
> ===
> To czym właściwie jest "dobro" dla człowieka ?
> A w ogóle dla istot myślących, a może nawet
> wszystkich żyjących ?
>
> Czy to nie jest "osobisty rozwój" ?
>
> A czy do rozwoju nie potrzeba pokarmu
> informacji, czyli światła i wody, i gleby ?
>
> Czym więc jest ta woda żywa i czym gleba ?

Dobro brat to jest jak Robinson na bezludnej wyspie ma komu przyjebać.
Jeśli nie ma komu to dostaje zajoba. Staje się pojebem z jebcem
w głowie. Brak chętnych do jebania świadczy, że musisz jebnąć
siebie sam, ale i tak już za późno.
Samotność zrobiła swoje.
Masz jebca... Pozbądź się go braT. :)
Brat

2. Data: 2009-10-22 14:45:17

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"fire.fun -`@'- house.club" <v...@i...pl>
> "Brat" <B...@g...com>

> -`@'- śwaitło, woda i gleba,
> tego chyba nam trzeba, tak ?
>
> informacja
> program- idea
> doświadczenia
>
> zdar
> jude.billy.farookhar :O)
> -------------------------------------
> FIRE FUN -`@'- HOUSE CLUB

A gdzie drugi żywy Człowiek - kamień filozoficzny Nr1
hę? - panie JUDA :-)
p a n i e J U D A :)

Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

3. Data: 2009-10-22 17:50:23

Od: "fire.fun -`@'- house.club" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Brat" <B...@g...com> napisał

> [...]
> Jeśli nie ma komu to dostaje zajoba. Staje się pojebem z jebcem
> w głowie. Brak chętnych do jebania świadczy, że musisz jebnąć
===
Smutmo mi to słyszeć... :o/

zdar
jude.billy.farookhar :O)
-------------------------------------
FUN FIRE -`@'- HOUSE CLUB

4. Data: 2009-10-22 19:06:22

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"fire.fun -`@'- house.club" <v...@i...pl>
> "Brat" <B...@g...com> napisał

> ===
> Smutmo mi to słyszeć... :o/
>
> zdar
> jude.billy.farookhar :O)
> -------------------------------------
> FUN FIRE -`@'- HOUSE CLUB

Podam Ci JUDA radosną nowinę:
nie jesteś na bezludnej wyspie bo masz mnie. :-)
bądź uleczony!
:-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~