rachunki ze prąd

1. Data: 2011-07-14 09:36:20

Temat: rachunki ze prąd
Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

otrzymałem rachunek za prąd za lipiec mam do zapłaty 31 zł a wraz z
lipcowym dostałem na Sierpień i mam do zapłaty 99 zł, z czego to wynika
skoro jeszcze mamy połowę Lipca ??

2. Data: 2011-07-14 09:55:44

Temat: Re: rachunki ze prąd
Od: "IYIS" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> lipcowym dostałem na Sierpień i mam do zapłaty 99 zł, z czego to wynika
> skoro jeszcze mamy połowę Lipca ?

Obstawiam 2 opcje :

1.To co nazywasz rachunkiem za lipiec może być dopłatą za półroczny okres
płacony z niedoszacowanych prognoz.
2.Rachunek za lipiec jest rzeczywiście rachunkiem za lipiec a jest niższy ze
względu
na nadpłatę w poprzednim półroczu.

IYIS

3. Data: 2011-07-14 10:36:48

Od: Kell a <k...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał(a):

>otrzymałem rachunek za prąd za lipiec mam do zapłaty 31 zł a wraz z
>lipcowym dostałem na Sierpień i mam do zapłaty 99 zł, z czego to wynika
>skoro jeszcze mamy połowę Lipca ??

To sie nazywa rachunek prognozowany i w Polsce jest od wielu lat juz.

4. Data: 2011-07-14 13:46:07

Od: "p 47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gupik" <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał w wiadomości
> otrzymałem rachunek za prąd za lipiec mam do zapłaty 31 zł a wraz z
> lipcowym dostałem na Sierpień i mam do zapłaty 99 zł, z czego to wynika
> skoro jeszcze mamy połowę Lipca ??

Za żadne skarby nie próbuj nawet z tym pytaniem zgłosic się do twojego
dostarczyciela energii elektrycznej. Wiadomo bowiem powszechniue, że ONI
takich pytających najpierw porywają, a potem pieką i zjadają;-)

5. Data: 2011-07-14 16:22:37

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-14 11:55, IYIS pisze:

> [...]
> 2.Rachunek za lipiec jest rzeczywiście rachunkiem za lipiec a jest niższy ze
> względu na nadpłatę w poprzednim półroczu.

Przy czym - żeby jeszcze bardziej zamieszać - wcale niekoniecznie
rachunek płatny _w_ lipcu musi być rachunkiem za lipiec :) Ja np. płacę
w lipcu za okres 1-30.06.

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

6. Data: 2011-07-14 20:45:11

Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To sie nazywa rachunek prognozowany i w Polsce jest od wielu lat juz.
to nie lepiej już robić rozliczenia o faktyczne zużycia niż robić takie
prognozuwki ??

7. Data: 2011-07-15 09:28:15

Od: gary <g...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-14 22:45, Gupik pisze:
> to nie lepiej już robić rozliczenia o faktyczne zużycia niż robić takie
> prognozuwki ??
a jak myślisz, welektrownia woli dostawać pieniądze z góry czy z dołu :)
Jak masz nadpłatę to pieniążki procentują na ich koncie (a jest tego sporo)

8. Data: 2011-07-15 12:34:42

Od: "JeSt" <o...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gupik" napisał w wiadomości grup

> To sie nazywa rachunek prognozowany i w Polsce jest od wielu lat juz.
to nie lepiej już robić rozliczenia o faktyczne zużycia niż robić takie
prognozuwki ??

Zapłacisz za dodatkowe odczyty co miesiąc?
Poczekaj na system zdalnego pomiaru
to będziesz miał na bieżąco ale ze 30% drożej
i jeszcze powspominasz dobre czasy rachunków prognozowanych.

9. Data: 2011-07-15 20:24:29

Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapłacisz za dodatkowe odczyty co miesiąc?
> Poczekaj na system zdalnego pomiaru
> to będziesz miał na bieżąco ale ze 30% drożej
> i jeszcze powspominasz dobre czasy rachunków prognozowanych.

a czy nie można podać odczytu własnego, np. przez stronkę ZE , czy
naprawdę musi ktoś latać ??

10. Data: 2011-07-15 22:50:29

Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał(a):

>a czy nie można podać odczytu własnego, np. przez stronkę ZE , czy
>naprawdę musi ktoś latać ??

Mozna i pierwsze testy wlasnie sie odbywaja (odbyly).
Z tym, ze nie samemu sie podaje, a jest to automatycznie zczytywane.

W jakim zakresie gazownia musi...
krycie starego dachu
łożyska do pralki Electrolux EWT10120W
nowe forum kredytowe