rachunki ze prąd

11. Data: 2011-07-16 19:34:39

Temat: Re: rachunki ze prąd
Od: boxfish <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-14 11:36, Gupik pisze:
> otrzymałem rachunek za prąd za lipiec mam do zapłaty 31 zł a wraz z
> lipcowym dostałem na Sierpień i mam do zapłaty 99 zł, z czego to wynika
> skoro jeszcze mamy połowę Lipca ??

Ja bym na twoim miejscu zaczął czytać to co dostałeś z i na rachunku,
zapewne dopłata plus prognoza na nastepne miesiące

12. Data: 2011-07-16 19:36:46

Od: boxfish <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-15 22:24, Gupik pisze:

> a czy nie można podać odczytu własnego, np. przez stronkę ZE , czy
> naprawdę musi ktoś latać ??

Można, trzeba sobie wybrać taką własnie opcję obsługi, jestem pewien że
w korespondencji, która otrzymywałes wcześniej były takie opcje do
wyboru tylko nie chciało ci się czytać i analizować.

Zazwyczaj ta opcja z podawaniem na bierząco jest kosztowniejsza o kilka
zł miesięcznie - z jakiego powodu ? nie wiem

13. Data: 2011-07-21 22:23:26

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"p 47" ivmrut$579$...@n...task.gda.pl

> Za żadne skarby nie próbuj nawet z tym pytaniem zgłosic
> się do twojego dostarczyciela energii elektrycznej.
> Wiadomo bowiem powszechniue, że ONI takich pytających
> najpierw porywają, a potem pieką i zjadają;-)

W elektrycznym piekarniku? :) Pieką żywcem czy najpierw zabijają?

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

14. Data: 2011-07-22 16:31:35

Od: "p 47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:j0a8tf$c6j$2@inews.gazeta.pl...

> "p 47" ivmrut$579$...@n...task.gda.pl

> W elektrycznym piekarniku? :) Pieką żywcem czy najpierw zabijają?

Utworzyli BOK, aby być "frontem do klienta", a więc klient ma wybór!
;-)

15. Data: 2011-07-23 00:23:50

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"p 47" j0c8l8$18t$...@n...task.gda.pl

> Utworzyli BOK, aby być "frontem do klienta", a więc klient ma wybór! ;-)

OK., To było pytanie kontrolne. Teraz zasadnicze -- jaką cenę mam wbić
w swój licznik energii? Mogę chyba co najmniej dwie -- na cały tydzień,
na sobotę i niedzielę, na tydzień bez soboty i niedzieli i pewnie jakoś
jeszcze inaczej...

Mam jedną taryfę oczywiście. Mieszkam w Białymstoku i dostawcę jest ZEB.

[po co mam mu pisać, że od jakiegoś czasu rozglądam się za turbinami i solarami...]

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

16. Data: 2011-07-23 11:15:36

Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
> Mam jedną taryfę oczywiście. Mieszkam w Białymstoku i dostawcę jest ZEB.
>
> [po co mam mu pisać, że od jakiegoś czasu rozglądam się za turbinami i
> solarami...]

no ja też mieszkam w Białymstoku i moim dostawcą jest ZEB , a nie
myślałeś o tym żeby zmienic dostawcę prądu [ ile teraz płacić ze ten
prąd ] ??

no ciekawie ile by kosztowała taka turbina wiatrowa i do czego ona
byłaby zdolna ??

17. Data: 2011-07-23 14:57:02

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Gupik" j0eai0$co9$...@n...news.atman.pl

> [...]
> ZEB , a nie myślałeś o tym żeby zmienic dostawcę prądu
> [ ile teraz płacić ze ten prąd ] ??

> no ciekawie ile by kosztowała taka turbina wiatrowa

Jaka turbina? [cholera! -- kto mu opowiedział o moich planach?!
trzymałem to w takiej tajemnicy...] Nie myślę o żadnej turbinie!
To jakieś pomówienia! [zgodnie z dyrektywą OjcaZ powinienem był
użyć słowa 'prowokacja' bądź 'manipulacja' -- ale że wszystko
odbyło się tak szybko....]

Alternatywni dostawcy energii? Coraz częściej myślę
o możliwości przejścia do Enei. Na razie niestety
[czy raczej -- na szczęście] Enei nie ma w tym regionie. :)
[alternatywni dostawcy energii? oglądając reklamę Enei
o ,,małych i średnich'' -- mam ochotę na rzyganie...]

10 złotych za 1 W w Słoneczku -- to strasznie dużo.
[to przystępna cena, ale w istocie jest zdecydowanie miej
niż 10 W ze 100 złotych panelu; do tego dochodzą koszty
akumulatorów, koszty regulatorów napięcia i ładowania,
różnice w zapotrzebowaniu -- to chce 5 V, tamto 9,
a jeszcze inne coś chce 12 V... wszystko starzeje się...]
Na razie nie ma o czym myśleć...

--
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

W jakim zakresie gazownia musi...