rada dla stosujacych kwasy i prosba....

1. Data: 2003-11-09 16:13:47

Temat: rada dla stosujacych kwasy i prosba....
Od: "Nikusia" <nikusia_nienawidze spamu@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Poniewaz wiele osob ostatnio pytalo tu o kremy sz kwasami i pewnie wiel z
nich obecnie ich uzywa pragne podzielic sie pewnym spostrzezeniem.... Otoz
kremy takie + sauna = masakra na twarzy... Uzywam tych kremow - Lysanel
Activ od tygodnia na noc i Effaklar K od miesiaca na dzien, a wczesniej tez
na noc - dzis po dluzszej przerwie wybralam sie na saune - wczesniej
korzystalam z sauny nawet codzinnie, teraz mialam okolo 1,5 miesiaca
przerwy.... Juz jak wyszlam twarz szczypala, byla czerwona i "wyprasowana",
ale tak zwykle sie dzieje po saunie, szybko przechodzi... Dzis jednak twarz
stawala sie coraz gorsza, po powrocie do domu posmarowalam ja kremem -
pieczenie jakie poczulam bylo kilka razy mocniejszeniz po Lysanelu... Teraz
mam cala gebunie czerwona( ze smiesznymi "okularami" wokol oczu). Czy macie
jakis pomysl czym to potraktowac? Na razie pryskam twarz woda termalna,
ale daje to tylko chwilowa ulge i zadnej widocznwej poprawy... Nie chce
smarowac tego zadnym kreme, bo to szczypanie jest okropne - jak zywy
ogien... Moze jakies domowe sposoby?
Pzdr
Nika Czerwonolica

1. Data: 2003-11-09 16:52:17

Temat: Re: rada dla stosujacych kwasy i prosba....
Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zamiast samego psikania wodą termalną, możesz z niej zrobić okład na dłużej,
najlepiej z wody Avene

1. Data: 2003-11-09 19:47:45

Od: "Kaczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nikusia wrote:
> Poniewaz wiele osob ostatnio pytalo tu o kremy sz kwasami i pewnie
> wiel z nich obecnie ich uzywa pragne podzielic sie pewnym
> spostrzezeniem.... Otoz kremy takie + sauna = masakra na twarzy...
[...]

Być może uratowałaś mnie przed popełnieniem podobnego strasznego błędu... Od
jakiegoś czasu stosuję przeminnie kremy EFF alfa i EFIDRATE firmy LA
ROCHE-POSAY, ten pierwszy zawiera sposo dawkę kwasów... A dziś akurat byłam
pierwszy raz w życiu w saunie, buźka jest podrażniona, ale nie jest
najgorzej... stosując się jednak do Twojego ostrzeżenia potraktuję ją
dzisiaj jedynie TOLERIANE. Dzięki za radę!

1. Data: 2003-11-09 20:18:49

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od
> jakiegoś czasu stosuję przeminnie kremy EFF alfa i

Ooo, skąd udało Ci sie zdobyć Effalpha? w Polsce?

1. Data: 2003-11-09 22:09:09

Od: "Kaczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna wrote:

> Ooo, skąd udało Ci sie zdobyć Effalpha? w Polsce?

Hmm. No ja go zdobywałam w żaden szczególny sposób, po prostu dostaję od
znajomej...Także raczej nie pomogę. Nie sądziłam, że jest to jakiś rarytas,
niedostępny dla zwykłych śmiertelników... ;-) choć muszę przyznać, że
zastanawiało mnie troszkę, że nigdy się o nim na grupie ani słowa nie
wspomina... a wymienia tyle innych tego typu specyfików czy innych kremów
tejże firmy.

1. Data: 2003-11-09 22:18:16

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmm. No ja go zdobywałam w żaden szczególny sposób, po prostu dostaję od
> znajomej...Także raczej nie pomogę. Nie sądziłam, że jest to jakiś
rarytas,
> niedostępny dla zwykłych śmiertelników...

nie produkują go od kilku lat (no i nie ma go w aptekach). lepiej sprawdź
datę ważności.

1. Data: 2003-11-10 08:40:33

Od: "Kaczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna wrote:
> nie produkują go od kilku lat (no i nie ma go w aptekach). lepiej
> sprawdź datę ważności.

Od kilku lat mówisz... Datę sprawdziłam jest ok, ale faktycznie tylko do
przyszłego roku! I to nasuneło mi pytanie jak długą ważność mają kremy?
Gdzieś mi się pląta że 36 miesięcy... mylę się?

1. Data: 2003-11-10 08:54:38

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nikusia napisał/a w news:bolp6j$dcb$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Uzywam tych kremow - Lysanel
> Activ od tygodnia na noc i Effaklar K od miesiaca na dzien

I Twoja skóra jeszcze się nie zbuntowała?

mips zdziwiona

--
Ciekawe strony www
http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=1252988

1. Data: 2003-11-10 10:39:15

Od: "Nikusia" <nikusia_nienawidze spamu@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> I Twoja skóra jeszcze się nie zbuntowała?

A czym mialby sie objawiac taki bunt skory? Nie widze zreszta zadnych
wiekszych efektow stosowania tych kremow - zgoda - skora sie wygladzila,
zniknely czarne kropki na nosie (to po Lysanelu, Effeclar sam sobie z tym
nie dal rady), ale duze bolace pryszcze ciagle sie pojawiaja....

A co do poparzenia (bo doszlam do wniosku ze to co mi sie wczoraj stalo to
poparzenie od zbyt goracego powietrza w saunie - 106 stopni polaczone z tym
ze skora po kwasach jest ciensza), najpierw popsilakalm ja pantenolem, a
dzis smaruje kremem Alantan - poki co zaczerwienienie zmalalo, ale twarz
jest jakas taka naciagnieta i pomarszczona....

Pzdr
Nika

1. Data: 2003-11-10 11:02:28

Od: "Jolanta Pers" <j...@S...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
2...

> I Twoja skóra jeszcze się nie zbuntowała?

No przecież właśnie pisze, że się zbuntowała. ;-)

A poważnie - kwasy na dzień, kwasy na noc, w dwóch różnych preparatach...
rany koguta, czuję swąd palonego naskórka. :->>

JoP

Puder matujacy Vipery lub inszy...
salon kosmetyczny
Zmiana koloru