radio podtynkowe GIRA

11. Data: 2009-03-30 20:16:15

Temat: Re: radio podtynkowe GIRA
Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Mar 2009 16:10:15 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

> żeby sobie puścić przyjemny chillout jak sie człowiek wyleguje w wannie po
> cięzkim dniu pracy.

Ta, z radia - ciekawe którego. Na okrągło plastik - Doda - reklama -
"konkurs" dla idiotów - reklama - Wiśniewski - reklama - ploty - reklama -
Beyonce - reklama - ploty. W miejsce kresek wstaw, jakimtam, dżingle czy
jakoś.

T.

12. Data: 2009-03-31 10:18:15

Od: Mario <c...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Nowicki pisze:

> [...]
> Beyonce - reklama - ploty. W miejsce kresek wstaw, jakimtam, dżingle czy

może trochę Chili Zet?

Ja generalnie słucham Antyradia więc nie wiem ile Dody mieści się na
pozostałych stacjach ;-)

pozdrawiam
mario

13. Data: 2009-03-31 18:01:10

Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Mar 2009 12:18:15 +0200, Mario napisał(a):

> Ja generalnie słucham Antyradia więc nie wiem ile Dody mieści się na
> pozostałych stacjach ;-)

Ja nie mieszkam w DC, a poza tym dom mam położony w lekkiej kotlinie, więc
odbieram tylko najsilniejsze stacje. W samochodzie to już w ogóle - cieszę
się, jeśli w miarę dobrze słychać program II. Generalnie zresztą i tak wolę
słuchać muzyki z płyt, a w radio to wiadomości

T.

Jaki przepływowy podgrzewacz wody?
piekarnik i zmywarka
Kraków, ktos do gładzi.