radosna twórczość adwokatów

1. Data: 2003-11-07 09:01:19

Temat: radosna twórczość adwokatów
Od: "Baracuda" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak czytam pisma rozwodowe moich rodziców to czasem zastanawiam się, czy ich
adwokaci skończyli w ogóle podstawówkę. Spójrzcie na ten tekst:

"Prawdą jest iż pozwany ma pozamałżeńskie dziecko. Jednak to, że przez 18 lat
płacił na nie alimenty jest dowodem jego uczciwości (...)"

albo to:

"Odczuwając emocjonalny chłód w domu pozwany stał się bardziej podatny na
ciepło innych kobiet, czego skutkiem było związanie się z kobietą, z którą
pracuje"

Czy to ja jestem pokręcona, czy też ten adwokat ma pokręcone pojęcie o
uczciwości i moralności?
Tak czy siak należą mu się podziękowania. Wypocił i wysłał pismo, które dopiero
po fakcie dał przeczytać mojemu ojcu. Moi rodzice zaczęli ze sobą gadać jak
ludzie! Mało tego, połączyła ich wściekłość na ich własnych adwokatów!!!
Przypuszczam, że się dogadają i bardzo się z tego cieszę. Może moje
wcześniejsze obawy były przedwczesne... Trzymajcie kciuki za porozumienie moich
rodziców!

Pozdrawiam,
Baracuda

2. Data: 2003-11-07 12:25:27

Temat: Re: radosna twórczość adwokatów
Od: "Rafal" <rafal_1970@WYWALTO_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Baracuda" <b...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
lat
> płacił na nie alimenty jest dowodem jego uczciwości (...)"

No a co miał napisać - skoro to (dziecko pozamałżeńskie) fakt bynajmniej sam
z siebie chwały nie przynoszący - to wziął i ubrał w takie słowa żeby
odwrócić kota ogonem :)

> [...]
> ciepło innych kobiet, czego skutkiem było związanie się z kobietą, z którą

Zdradę trzeba jakoś uzasadnić, inaczej jest uzasadneiniem do uznania go
winnym rozpadowi związku. A przy takim postawieniu sprawy zdrada jes tylko
konsekwencją emocjonalnego chłodu ze strony żony - to juz brzmi inaczej,
jeśłi np Twoja mam przyzna w końcu przed sądem że być moze coś tam mogła
robić inaczej i faktycznie okazywć mu więcej uczyć, to teoretycznie potem
można wyjechac ze znęcaniem się psychicznym - to jest trudne do udowodnienia
a moze wybyć argumenty z ręki drugiej stronie Inaczej jego klient byłby w
złym świetle, a tak to porzucał trochę błotem w twoją mamę - a nuż sięcoś
przyklei... Typowa strategia obrony przez atak, aj kdruga strona na to nie
jest przygotowana to często skutkuje

No to trzymamy - i powodzenia !!

grupa wsparcia dla młodzieży, Łódź
bbbb