niby pieluchy to pieluchy, a jednak jest różnica...

1. Data: 2003-11-07 21:19:34

Temat: niby pieluchy to pieluchy, a jednak jest różnica...
Od: "Niesia" <n...@p...onet.THX.pl> szukaj wiadomości tego autora

no właśnie...
jak w temacie....
gdyby ktoś mi kiedyś powiedział, ze używa tych a nie innych
dlatego że np. jakieś pieluchy uczulają pewnie bym nie
uwierzyła... teraz sama (tzn. na skórze Grzesia się
przekonałam).
W zasadzie od początku kupowaliśmy pieluchy Pampersa (często
były na nie promocje, więc po obliczeniach zazwyczaj ich
zakup był korzystny).
I ostatnio skusiliśmy się na Haggies - miał lepszą promocję,
pomyśleliśmy: Spróbujemy.

jaki był efekt?
po kilku dniach Grześ dostał uczulenia. W miejscach gdzie
pielucha dotykała do ciałka nazwijmy to wykończeniami
(gumki, a szczególnie pasek z tyłu) u Grzesia pojawiły się
czerwone plamy z drobnymi krosteczkami jak ziarenka piasku.
Nie możemy używać więc Haggis'ów.

A juz zupełnie ostatnio kupiłam niedużą paczkę Happy (do
wybowu w sklepie były te i wspomniane wyżej nieszczęsne
uczulające), gdyż kompletnie zabrakło pieluch w domu,a na
większe zakupy mieliśmy jechać dnia następnego. Cóz -
chłonność pozostawia wiele do życzenia (porównując chłonność
innych w tym samym czasie), czego efektem było czerwienienie
skóry pod pieluszką.

Pieluszka pieluszce nierówna... a wcześniej bym nigdy o tym
nie pomyślała...

Niesia, mama Grzesia (14.07.2002), żona Sqrczaka
www.grzes.xo.pl

2. Data: 2003-11-07 21:27:25

Od: "Niesia" <n...@p...onet.THX.pl> szukaj wiadomości tego autora

sorry
miało iść na pl.soc.dzieci

Niesia, mama Grzesia (14.07.2002), żona Sqrczaka
www.grzes.xo.pl

radosna twórczość adwokatów
grupa wsparcia dla młodzieży, Łódź
bbbb