rajstopy bez palcow na prezent - prosba o pomoc

21. Data: 2007-10-12 11:52:58

Temat: Re: rajstopy bez palcow na prezent - prosba o pomoc
Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@p...onet.pl> writes:

> http://www.e-szafa.pl/go/_info/?id=361
>
> I to różne kolory - w tym cielisty też, ja już sobie zamówiłam :-)

I czarne też są. 8-) Ale ja bym radził się nie podniecać na zapas, bo
na tym obrazku to nie widać za dobrze i może to jednak nie jest to...

MJ

22. Data: 2007-10-12 12:15:19

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Fri, 12 Oct 2007 09:11:37 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <k...@g...pl> i powiedziała:

> Dobre, dobre. I rozwiazuja problem, czy wkladac rajstopy do butow z
> odkrytymi palcami, kiedy idziemy miedzy ludzi.

Miałam takie i bez rewelacji - trzeba się bardzo napracować, żeby brzeg
części stopowej ukryć pod delikatnym sandałkiem, a podczas chodzenia
błyskawicznie wychodzi "górą", robiąc mało estetyczne dziury gołego
ciała. Sprawdzały się jedynie do dość zabudowanych japonek z linią
trójkąta, odpadały przy delikatniejszych czy bardziej zaokrąglonej
linii.

Zuzanka
*:.
We Are a Non Prophet Organization

23. Data: 2007-10-12 13:06:15

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Oraz seksowne sandałki... no bo z zasłoniętymi palcami to raczej nie do
> pogodzenia...

Seksowne sandałki przy bardzo cieniutkich rajstopach bez wzmocnień na
palcach też super wyglądają. Tylko rajstopy muszą być 6 conajwyżej 8.
Pozdrawiam
Teli.

24. Data: 2007-10-12 13:31:55

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia piątek, 12 października 2007 14:15 wszystkim się zdawało, że to Wojski
gra jeszcze, a to Małgorzata Krzyżaniak nadaje:

> [...]
> ciała. Sprawdzały się jedynie do dość zabudowanych japonek z linią
> trójkąta, odpadały przy delikatniejszych czy bardziej zaokrąglonej

No to rozczarowanam :)
Wlasciwie nie myslalam nawet o delikatnych sandalach, ile o czolenkach z
odkrytymi palcami (modne ponoc takie teraz) lub o sandalach, ale takich,
no, z solidniejszym przodem. Do paseczkow to nie... A w takich
solidniejszych tez wylaza?

Krusz.
--
Kruszyzna
"Primum non stresere..."

25. Data: 2007-10-12 15:24:43

Od: "zinek" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O takie chodzi? http://www.e-szafa.pl/go/_info/?id=361

dzieki, ale chyba nie o takie chodzilo niestety.
googlam sporo i nic nie ma :(
anyway dzieks

26. Data: 2007-10-12 17:12:59

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Fri, 12 Oct 2007 15:31:55 +0200, przyszła do mnie
> [...]

> odkrytymi palcami (modne ponoc takie teraz) lub o sandalach, ale takich,
> no, z solidniejszym przodem. Do paseczkow to nie... A w takich

Wyłaziły mi z czegoś takiego (inna model, ale podobna wysokość obcasa i
ten typ przodu):

http://zuzanka.kofeina.net/sandalki.jpg

W zasadzie po 10 minutach spaceru naciągnęły się na tyle, że toto między
palcami się zaczęło wbijać, a część dookoła stopy podjechała 2-3 cm
powyzej brzegu buta (część dookoła stopy nie ma ściagacza, więc łatwo
się "roluje" i rozciaga). Ani to wygodne, ani ładne, więc ściągnęłam (i
obtarłam nogi ;-)), a "rajstopki" nosiłam potem pod skarpetki jesienią.

Zuzanka
*:.
We Are a Non Prophet Organization

27. Data: 2007-10-12 19:50:30

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Krzyżaniak pisze:
> [...]
> wiadomość z adresu <k...@g...pl> i powiedziała:

> Wyłaziły mi z czegoś takiego (inna model, ale podobna wysokość obcasa i

A może to wyłażenie było z powodu za małego rozmiaru tych rajstop?
Hmm, spróbuję, to będę miała "wewnętrzne przekonanie", jak mówią
niektórzy, jakby mogło istnieć zewnętrzne :-D

--
XL wiosenna

28. Data: 2007-10-12 20:45:12

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Fri, 12 Oct 2007 21:50:30 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <i...@p...onet.pl> i powiedziała:

> A może to wyłażenie było z powodu za małego rozmiaru tych rajstop?

Tak, były za małe, więc się rozciągały.

Zuzanka

*:.
We Are a Non Prophet Organization

29. Data: 2007-10-13 18:14:04

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Krzyżaniak pisze:
> Pewnego dnia, a było to Fri, 12 Oct 2007 21:50:30 +0200, przyszła do mnie
> [...]
Może się PODciągały?

--
XL wiosenna

30. Data: 2007-10-14 16:25:48

Od: "XXL" <X...@h...ok> szukaj wiadomości tego autora

> Ja też to chcę!!! Przyłączam się do prośby.

na 100% były kiedyś na allegro, z gatty

Dogie Panie czy Wasi faceci Wam nie kupują takich prezentów ??

rozmiarówka Orsay
Re: pilnik
jaki krem do twarzy (cera mieszana, 20 lat)
pilnik
spa/kosmetyczka - Wroclaw - poszukiwana